Переливають з пустого у порожнє: як у Садового 10 років поспіль намагаються запровадити е-квиток

Новини Кенцало Юра 07 Червня, 2019 442
Як у Львові намагаються запровадити е-квиток. Фото: 4studio.

Як у Львові намагаються запровадити е-квиток. Фото: 4studio.

У Львівській міськради знову обіцяють впровадити у громадському транспорті міста електронну систему оплати за проїзд. Сьогодні, 7 червня, підлеглі Садового навіть зібрали спеціальний брифінг, проте знову жодних конкретних дат щодо впровадження системи так і не назвали. Про це пише “Четверта студія”.

Чиновники Садового запевняють, що на сьогодні триває процес впровадження автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті (е-квиток). Проте запровадити е-квиток у Львові намагаються з десяток років. І кінця не видно й досі.

Як зазначають у ЛМР, у лютому цього року, відбулося розкриття пропозицій від учасників тендеру на розробку, постачання, встановлення та обслуговування автоматизованої системи оплати проїзду у громадському транспорті м. Львова (е-квиток). На тендерне завдання на закупівлю розробки, постачання, впровадження та обслуговування автоматизованої системи оплати проїзду для міста Львова в лютому цього року було подано 6 пропозицій.

На переконання керівника служби по роботі з громадськістю ЛКП “Львівавтодор” Олексія Хміля, однією із причин затримки впровадження е-квитка у місті  є розбіжність позицій ЛМР та консультантів – розробників: “Дуже багато часу було виділено на узгодження технічної специфікації – вимог до системи. На сьогодні технічка оцінка завершилась, і зараз банком іде опрацювання і затвердження банком пропозицій. Хотів би відзначити, чому була перезатримка, бо першочергово закінчення технічної оцінки планувалось на кінець квітна – початок травня, на жаль наші позиції з консультантом дещо розходились.”,- зазначив Хміль.

Як повідомили у ЛКП «Львівавтодор», за цей час фахівцями підприємства було проведено детальне вивчення та аналіз поданих в пропозиціях кваліфікаційних документів щодо наявності у учасників відповідного досвіду, фінансових можливостей, кадрового потенціалу і відсутності негативних моментів в історії учасника. За результатами цього передкваліфікаційного кроку було відхилено пропозиції деяких учасників. З тими пропозиціями, що пройшли етап кваліфікації фахівці ЛКП «Львівавтодор» продовжили подальшу оцінку.

“Для кращого з’ясування можливостей учасників та відповідності поданих ними пропозицій вимогам було організовано та проведено у березні роз’яснювальні зустрічі.
З метою запобігання можливому майбутньому оскарженню результатів тендеру, було прийнято рішення щодо проведення додаткових роз’яснювальних зустрічей з недобросовісними учасниками. Потрібно зазначити, що процедура розгляду скарги Європейським банком реконструкції та розвитку достатньо забюрократизована і може тривати до 6 місяців”,- зазначили під час брифінгу.

Незрозумілою та не до кінця врегульованою є ситуація щодо запровадження пільгової категорії у е-квитку: “Люди. які мають право на пільгу повинні зареєструватись у сферах соціального захисту, щоб бути у державному реєстрі пільгових категорій. Після цього ЦНАП перевіряє їх у базі і видає посвідчення пільговика. На даний момент ще не до кінця врегульованою є ситуація, якщо особа з інвалідністю приїжджає до Львова з іншого регіону. У громадському транспорті вона буде змушена оплатити проїзд, а згодом кошти за проїзд компенсують органи місцевого самоврядування”,- розповів Хміль.

За обіцянками ЛМР, підписання договору з переможцем очікується не швидко, а у межах кінця літа, хоча раніше чиновники обіцяли зробити це ще у травні.

«Тендер по впровадженню е-квитка ми проводимо за правилами політики закупівель Європейського банку реконструкції та розвитку, а не за українським законодавством, тому що донором проекту є саме Європейський банк — міжнародна інституція, яка має окремий статус в тому числі і в Україні. І наш тендер почався із загального оголошення про закупівлю, яке ми зробили ще у 2017 році. Далі була пауза, бо не було компанії-консультанта, яка є обов’язковою у процедурі тендеру. Відтак, вкінці минулого року ми оголосили тендер, і в лютому отримали шість пропозицій. Сам тендер складається з двох етапів — це оцінка технічних пропозицій учасників, і оцінка фінансових пропозицій. Зараз ми для себе завершуємо оцінку технічних пропозицій, і це досить складно, бо це більше 400 вимог, закладених до цієї системи», — додав Сергій Журбенко, начальник відділу автоматизованої системи оплати проїзду ЛКП «Львівавтодор».

Відтак, скільки ще чекати львів’янам на виведення “чорної готівки” зокрема з комунального АТП-1 у прозору електронну систему оплати за проїзд – досі невідомо. Мабуть, до четвертого пришестя Садового….

Четверта студія

Коментарі

Позначки: , , , , , , ,