На Львівщині за місяць провели 15 аеромедичних евакуацій

Новини 02 Лютого, 2022 74
На Львівщині гелікоптер здійснив евакуацію літнього пацієнта з інсультом

На Львівщині гелікоптер здійснив евакуацію літнього пацієнта з інсультом

більшість пацієнтів з ураженнями центральної нервової системи

Упродовж січня поліцейський гелікоптер здійснив 15 аеромедичних евакуацій на Львівщині. У межах аеромедичної евакуації, яка спільно реалізується Міністерством внутрішніх справ та Міністерством охорони здоров’я України, пацієнтів з різних куточків області, які потребували негайної спеціалізованої медичної допомоги, транспортували до Львова.

Про це пише Четверта студія.

Як розповіли у Львівському обласному центрі екстреної медичної допомоги та медицини катастроф серед евакуйованих 3 дітей, двоє – чотирьох років та одна дитина 9-ти років. Найстаршому пацієнту – більше 80-ти років.

Більшість пацієнтів з ураженням центральної нервової системи. У діток – судомний синдром.

Нагадаємо, що проєкт аеромедичної евакуації пацієнтів до закладів охорони здоров’я відновили на Львівщині у жовтні минулого року. Так, у розпорядженні медиків Львівського обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф опинився сучасний Airbus Helicopters H-145.

Гелікоптер літає по всій Львівській області та поза її межами.

Медична комплектація повітряного судна є аналогічною комплектації реанімобіля класу «С». Тобто це така собі «реанімація у повітрі». Тут є все необхідне обладнання, зокрема кардіомонітор, дефібрилятор, апарат штучної вентиляції легень, інфузомати, автоматичний пристрій непрямого масажу серця.

Аеромедична допомога є європейським стандартом надання екстреної медичної допомоги населенню і дозволяє врятувати більше людських життів.

Водночас у Львівському обласному центрі екстреної медичної допомоги та медицини катастроф нагадують, що Служба Екстреної медичної допомоги входить до Програми медичних гарантій та є безоплатною для всіх.

Для виклику «швидкої» не потрібна ані декларація з сімейним лікарем, ані електронне скерування.

Зателефонувавши на 103, диспетчеру виклику необхідно надати чітку інформацію: назвати прізвище, вік, стать людини (якщо особа невідома, вказати стать і орієнтовний вік), максимально точно описати скарги та стан людини, не слід перебільшувати симптоми чи надавати неправдиву інформацію.

Перелік безоплатних послуг, на які може розраховувати пацієнт, викликаючи «швидку»:

– Цілодобовий прийом звернень та консультування за телефоном 103. Зокрема щодо питань, пов’язаних із COVID-19;

– Надання екстреної медичної допомоги;

– Встановлення попереднього діагнозу;

– Транспортування та медичний супровід пацієнтів, які потребують госпіталізації з місця події до закладів охорони здоров’я;

– Медична допомога пацієнтам з підозрою або підтвердженим діагнозом гострої респіраторної хвороби COVID-19. Рекомендації щодо самоізоляції і комунікації з лікарем первинної ланки, у разі, якщо госпіталізація не потрібна.

Коментарі

Позначки: