На Львівщині пояснили ситуацію із виключенням світла

Новини 09 Грудня, 2025 4

У області діють погодинні вимкнення світла

Стан електропостачання на Львівщині залишається складним через наслідки ракетних атак росії.

Про це під час брифінгу повідомив технічний директор ПрАТ «Львівобленерго» Роман Іванців, пише Четверта студія.

За його словами, фахівці НЕК «Укренерго» безперервно працюють над відновленням нормальних схем електропостачання. Поки тривають аварійно-відновлювальні роботи, на території області діють графіки погодинних вимкнень.

«Одномоментно зараз вимикається від трьох до чотирьох черг. Просимо поставитися до цього з розумінням. Колеги з Укренерго роблять усе можливе, щоб якнайшвидше відновити мережі. Оптимістичний прогноз – приблизно тиждень, і ситуація має стабілізуватися», – зазначив Роман Іванців.

Після стабілізації області можуть повернутися до меншої кількості вимкнень. Водночас графіки на 1–2 черги можуть діяти довше.

Як пояснив технічний директор, саме НЕК «Укренерго» визначає баланс та кількість черг, а «Львівобленерго» впроваджує графіки, щоб збалансувати електричну потужність, яку можливо передати і спожити. Усі черги відстежують на рівномірність: різниця може становити 1–2 години, але з часом вона вирівнюється.

«Якщо ситуація погіршується – графіки коригують. Якщо покращується – окремі черги можуть не застосовувати», – додав Іванців.

Енергетики закликають жителів області раціонально користуватися електроенергією: не вмикати багато потужних приладів одночасно та рівномірно розподіляти споживання упродовж доби.

«Зараз тривалість вимкнень становить від 13 до 15 годин залежно від кількості груп. Увесь інший час напруга є, і її потрібно використовувати обдумано», – наголосив Іванців.

Нерівномірне навантаження мереж може спричинити аварійні вимкнення, тому у «Львівобленерго» просять мешканців бути відповідальними та допомагати енергетикам стабілізувати ситуацію.

Довідково 

Як знайти чергу відключень у графіках СГАВ, ГАВ та ГПВ?

Ви можете дізнатися свою чергу відключень, скориставшись будь-яким зручним для вас онлайн-сервісом:

  1. Чат-боти у Viber:

Для побутових споживачів: https://www.viber.com/loebot

Для юридичних споживачів: www.viber.com/loebiznesbot

  1. Чат-боти у Telegram:

Для побутових споживачів: https://t.me/loeserviceBot

Для юридичних споживачів: https://t.me/loebiznesbot

  1. Мобільний застосунок «КомКом» (працює як для побутових, так і для юридичних споживачів): https://loe.lviv.ua/page/komkom-app
  2. Сайт «Львівобленерго» — розділ «Чому немає світла»: https://poweron.loe.lviv.ua/

На сайті ви можете дізнатися чергу відключень не лише для свого помешкання, але й для рідних, офісу, магазину тощо, ввівши відповідну адресу.

Для реєстрації в застосунку або чат-ботах необхідно знати свій особовий рахунок. Його можна знайти у договорі з «Львівобленерго» або у квитанції про оплату від енергопостачальника, яку Ви отримали у пунктах прийому платежів або при оплаті онлайн. Якщо ж вам необхідно уточнити особовий рахунок, можна звернутися до кол-центру або написати на сторінку Гарячої лінії «Львівобленерго» у Facebook

Коментарі

Позначки: , ,