На Львівщині немає проблем з наявністю товарної продукції, – ОДА

Новини 13 Березня, 2020 159

На Львівщині немає проблем з наявністю товарної продукції, фото ЛОДА

У області створена контактна група, а відтак, щодня здійснюватиметься контроль продукції, яка на цей час є в дефіциті

УЛьвівській облдержадміністрації відбулась нарада з керівниками торговельних мереж, у межах якої розглянули питання збільшення попиту на продукти першої необхідності у зв’язку з запровадженням в Україні карантину через поширення коронавірусу. Про це інформує прес-служба ЛОДА.

«За результатами нашої зустрічі ми отримали запевнення зі сторони представників всіх торговельних мереж  Львівщини, що усі процеси у частині поповнення товарних запасів запущені. Мережі плідно співпрацюють із постачальниками. В області немає проблем з наявністю товарної продукції. Часові затримки є, але вони стосуються виключно транспортування товару від складу і до полички у магазині. Дуже важливо зрозуміти, що є торгові мережі, які, на жаль, не мають можливості складування безпосередньо у себе в магазині. Відтак, потребують додаткового часу для транспортування товарної продукції з великих промислових складів», – наголосив Василь Лозинський.

Зазначимо, що у Львівській ОДА створена контактна група, а відтак, щодня здійснюватиметься контроль продукції, яка на цей час є в дефіциті.

«Упродовж доби торговельні мережі наповнять товарами. Ця ситуація під контролем. Це означає, що усі потреби населення Львівщини будуть виконані, тож не слід панікувати», – додає перший заступник.

За словами Тетяни Герасимової,  директорки магазину “Ашан Чорновола”, усі магазини не були готові до такого попиту товарів першої необхідності. Станом на зараз, магазини заповнюються, товар надходить постійно, постачання відбувається щоденно, а також збільшено кількість замовлення.

«Вчора ми справді відчули деякі зміни в продажах. Попит на декотрі товари зріс вдвічі або втричі. Оскільки продажі були непрогнозованими – полички були пустими, однак це не є проблемою. На складах у нас є всі необхідні запаси продукції», – розповів Максим Детинченко, керівник відділу маркетингу  міні-маркетів «Близенько».

Коментарі

Позначки: , ,