Новини

«Моршинська» і «Світоч» увійшли до списку найдорожчих українських брендів

Опубліковано топ-50 найдорожчих українських національних брендів.

Про це повідомляє Аgronews.

Як зазначається, список складений на основі даних, наданих журналу правовласниками брендів.

У рейтинг потрапили виробники напоїв і продуктів харчування, заправки, рітейли, мобільні оператори.

Перше місце в рейтингу займає бренд “Київстар”, вартістю 245,2 млн дол. Друге – “Моршинська”, вартістю 178,2 млн дол., третє – “Фокстрот” (176,9 млн дол.).

Виробники продуктів харчування представлені в рейтингу брендом “Торчин” – 12 місце (35,2 млн дол.), “Roshen” – 16 місце (126,7 млн дол.), “Світоч” – 19 місце (117,2 млн дол. ), “Рудь” – 30 місце (100 млн дол.) та інші.

У список також потрапили бренди холдингів аграрної галузі – “Наша Ряба” – 21 місце (113,3 млн дол.), “М’ясна гільдія” – 35 місце (95,3 млн дол.), “Бащинський” – 37 місце (92,7 млн дол.), “КОМО” – 43 місце (74,1 млн дол.) і “Пирятин” – 45 місце (65,9 млн дол.)

 

Коментарі

Ольга Корнієнко

Share
Published by
Ольга Корнієнко

Recent Posts

У Львові відбудеться форум «Видима сила: жінки з інвалідністю у 140-річній історії жіночого руху»

Форум спрямований на висвітлення внеску жінок з інвалідністю у розвиток жіночого руху, документування їхньої боротьби…

18 години тому

Як на Львівщині розвиваються фермерські господарства

"У нас не такий бізнес, що закрив на ключ і чекаєш. Корова кожен день хоче…

1 день тому

Як спортивні ліги адаптуються до змін: порівняння країн

Світ спорту ніколи не стоїть на місці — технології, економіка та соціальні тенденції змушують ліги…

2 дні тому