У міністерстві думають про передачу вокзалів у «форматі 1+1».
В Україні готують до концесії шість вокзалів, серед яких і львівський. Це може допомогти розвивати ці об’єкти та мати прозорі надходження від них.
Як пише “Четверта студія” з посиланнням на То є Львів, про це розповів в інтерв’ю РБК-Україна міністр інфраструктури Владислав Криклій.
За його словами, передача вокзалів в концесію може зробити об’єкти незбитковими.
«Це буде, найімовірніше, як нам рекомендує наш партнер Світовий банк, IFC, у форматі 1+1: тобто один великий вокзал і один менший вокзал. Тоді ми можемо знаходити стратегічного концесіонера, який зацікавлений у великому вокзалі. Маленький йому буде у донавантаження», – пояснив він.
За словами Криклія, це розпочнеться вже цього року, будуть запускати концесійні конкурси.
«Ми плануємо зараз київський з вінницьким вокзалом. Потім у нас Миколаїв, Дніпро, Харків і Чоп. Щодо цих об’єктів ще вивчаємо, як краще їх можна скомплектувати у цьому форматі 1+1. Можливо, Чоп буде йти у парі зі Львовом, бо це логічніше, зважаючи на локацію», – заявив він.
Також міністр пояснив, чому державні аеропорти не передають в концесію. За його словами, Україна не хотіла б їх «віддавати дешево».
«Тому по тих концесійних проектах, державних аеропортах ми взяли паузу до періоду, коли авіація відновиться. Щодо регіональних аеропортів, які на балансі облрад – там інша ситуація. Вони все одно мають знаходити якогось постійного стратегічного партнера», – зазначив він.
Нагадаємо, що у Міністерстві інфраструктури передумали передавати Львівський аеропорт у концесію.