У 2017 році на «гарячу лінію» області 112 надійшли звернення мешканців міста Львова, які міська влада Львова досі не розглянула. Про це інформує прес-служба ЛОДА.
«Для нас прикрим є факт того, що Львівська міська рада ігнорує звернення своїх мешканців. Лише за минулий рік протермінованими залишаються 18 запитів, які потребують вирішення», – зазначив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.
Запити здебільшого стосуються комунального господарства, транспорту, а також дорожнього покриття, будівництва та благоустрою, електропостачання.
Львівський обласний контактний центр вимагає від міста вжити необхідних заходів та відреагувати на запити.
Садовий у квітні преміював Свистун на майже 60 тисяч гривень
На сайті Львівської міськради підготували та оприлюднили проєкт ухвали про здійснення запозичення до бюджету Львівської…
Звернулись всі разом, щоб ми не плутали інцидент між двома фізичними особами, який відбувався, слідча…
Залізничний районний суд визнав винним водія Львівського комунального підприємства АТП-1 в умисному тілесному ушкодженні