У 2017 році на «гарячу лінію» області 112 надійшли звернення мешканців міста Львова, які міська влада Львова досі не розглянула. Про це інформує прес-служба ЛОДА.
«Для нас прикрим є факт того, що Львівська міська рада ігнорує звернення своїх мешканців. Лише за минулий рік протермінованими залишаються 18 запитів, які потребують вирішення», – зазначив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.
Запити здебільшого стосуються комунального господарства, транспорту, а також дорожнього покриття, будівництва та благоустрою, електропостачання.
Львівський обласний контактний центр вимагає від міста вжити необхідних заходів та відреагувати на запити.
Військовослужбовець РТЦК Юрій Бондаренко загинув під час виконання своїх обов’язків
На Львівщині правоохоронці взяли під варту водія, який, перебуваючи у стані сп’яніння, здійснив смертельну ДТП