Новини

Львівський обласний контактний центр вимагає від міста розглянути минулорічні протерміновані запити мешканців

У 2017 році на «гарячу лінію» області 112 надійшли звернення мешканців міста Львова, які міська влада Львова досі не розглянула. Про це інформує прес-служба ЛОДА.

«Для нас прикрим є факт того, що Львівська міська рада ігнорує звернення своїх мешканців. Лише за минулий рік протермінованими залишаються 18 запитів, які потребують вирішення», – зазначив директор Львівського обласного контактного центру Тарас Роп’яник.

Запити здебільшого стосуються комунального господарства, транспорту, а також дорожнього покриття, будівництва та благоустрою, електропостачання.

Львівський обласний контактний центр вимагає від міста вжити необхідних заходів та відреагувати на запити.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Львові вбили працівника ТЦК: хто він був

Військовослужбовець РТЦК Юрій Бондаренко загинув під час виконання своїх обов’язків

8 години тому

МВС розповіло подробиці смертельної аварії у Бартатові

На Львівщині правоохоронці взяли під варту водія, який, перебуваючи у стані сп’яніння, здійснив смертельну ДТП

15 години тому