Ресторатори кажуть, що відкрити літні майданчики можна з дотриманням санітарних умов.
Співзасновники холдингу !Fest долучилися до всеукраїнського звернення рестораторів та просять дозволити роботу літніх майданчиків.
Як пише “Четверта студія” з посиланням на “Твоє Місто”, відповідне відеозвернення опублікував співзасновник холдингу Андрій Худо.
«Пройшло вже більше місяця карантину і нашого попереднього звернення. Карантин триває – більшість нашого бізнесу закрито, а працівники– без роботи. Ми робимо все щоб кожного дня створювати нові робочі місця. Проте загальна економічна ситуація і прогнози наразі невтішні», – каже Андрій Худо.
Ресторатори просять дати дозвіл на роботу літніх майданчиків із 12 травня, з дотриманням необхідних санітарних норм та обмежень.
«У цей період бізнес виконує функції, які в розвинених економіках робить держава. Розраховуючи тільки на себе, ми, як бізнес, просимо переглянути місцеві та загальнодержавні податки на 2020 рік. Це дозволить відновитися, зберегти бізнес і вернути людей до звичного життя», – додають у !Fest.
У коментарі Tvoemisto.tv ресторатор Всеволод Поліщук розповів, що з одного боку він серйозно сприймає пандемії і є прихильником максимальної ізоляції.
«Крім цього, заклади, з якими співпрацюю чи які консультую, переважно не мають великого літнього майданчика. Тому, імовірно, що навіть за наявності дозволу ми будемо мати серйозну дискусію щодо того, чи варто відкриватися інакше, ніж на доставку та самовивіз. Імовірно, більшість все ж не відкриватимуться, принаймні, до того моменту, коли буде чітка відповідь про те, як зрештою передається, і як не передається вірус», – каже він.
Він каже, що якщо порівнювати, наприклад, із супермаркетами, яким дозволили працювати на карантині, то ресторанам простіше стежити за дотриманням певних правил.
«У моєму випадку йдеться здебільшого про заклади, які можуть утримувати свої невеликі команди за рахунок доставки. Але працювати на доставку навіть технічно можуть не всі ресторани. І якщо ми говоримо про масштаби таких зубрів, як !Fest, “Кумпель”, “Челентано” тощо, то мова про сотні втрачених робочих місць у кожній із компаній», – додає Всеволод Поліщук.