Необхідно реєструвати бренди місцевих товарів та географічно означити продукти, вироблені на Львівщині.
Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу облради.
Про таку ініціативу розповіла голова комісії з питань євроінтеграції, міжнародного та міжрегіонального співробітництва Львівської обласної ради Наталія Галецька в ефірі Радіо Перше. Вона зазначила, що в інформаційну епоху важливий не лише продукт, а й уявлення, інформація яку він несе.
«Означити глину з Гавареччини, львівську каву, дрогобицьку сіль, яворівський пиріг – це означає підвищити цінність та довіру до нашої місцевої продукції, заявити про власні традиції», – пояснила Наталія Галецька. На її думку, така ініціатива є необхідністю, адже географічне означення – це спосіб підвищення вартості через формування впізнаваного бренду.
«В Угоді про асоціацію тисячі найменувань товарів з ЄС, які офіційно визнані та захищені. Серед українських зареєстровані бренди «херсонський кавун», «мелітопольська черешня», «гуцульська бринза». Але саме з Львівщини недостатньо таких ініціатив. Насправді треба організувати та запустити процес, зібрати виробників, об’єднати їх з владою і зареєструвати ці географічні означення в Україні, а згодом й за кордоном», – переконана депутатка. Вона пояснила, що промоція територій є актуальним питанням у порядку денному депутатських комісій. І додала, що маючи власні місцеві бренди про них можна легше інформувати туристів. Та й у іноземців, які приїдуть на Львівщину впізнаваний продукт, внесений в міжнародні списки товарів, буде викликати більше довіри й зацікавленості.