Новини

Імітація діяльності Львівської обласної ради VIII скликання

У травні 2023 року минає половина терміну діяльності Львівської обласної ради (ЛОР) VIII скликання. Проте вже понад рік ЛОР фактично малоефективна. А сьогоднішня 16 сесія засвідчила, що ЛОР не лише бездіяльна та в ній твориться посміховисько, а й те, що керівників Ради такий безлад і хаос – влаштовує.

Про це пише депутат Львівської обласної ради, екс-перший заступник голови ЛОДА Йосиф Ситник, інформує Четверта студія.

Цілий день депутати “формували” порядок денний, із якого повилучали усі актуальні питання сьогодення, і не розглянули жодного питання по суті.

Це ганьба. І персональна ганьба керівництва, яке маніпулювало депутатами.

На початку своєї каденції (01.12.2020 р.) новообрані керівники ЛОР, які здобули свої посади завдяки маніпулятивному голосуванню з «хрестиками, нуликами» та іншими позначками в бюлетені (фракція Свободи не брала участі в цій імітації «демократії по-львівськи»), обіцяли громаді Львівщини, що «за п’ять років вони Львівщину не впізнають – у її процвітанні, добробуті, стабільності, у її просто такій суспільній теплоті», але минуло лише два роки і громада Львівщини вже не може впізнати ЛОР.

У громади, політикуму та ЗМІ Львівщини постає низка питань:

• що сталося із ЛОР?

• чому ЛОР, яка впродовж 30 років після відновлення Незалежності України була – світоглядним, державотворчим, україноцентричним лідером серед обласних рад України, а також впливовим політичним рушієм та прикладом для усієї України – тепер скотилася на маргінес?

• чому ЛОР бездіяльна, безініціативна, асоціюється з договорняками і скандалами, виконує лише церемоніальні дії, а також скликає сесійні засідання лише 4 рази протягом 365 днів у році?

• де поділася єдність, так амбіційно і водночас зухвало представленої коаліції із представників п’яти фракцій ЛОР, які підписали декларативний меморандум про співпрацю («ЄС» «Батьківщина», НРУ, «Голос» УГП)?

• чому не працює договірна, «позашлюбна» владно-опозиційна коаліція між найбільшими фракціями представленими у ЛОР та їх партнерами фракціями-сателітами, які фактично домовились про розподіл влади та сфер відповідальності у ЛОР, тобто тих, які поділили між собою «сфери впливу і ринки збуту» на території всієї Львівщини?

• чи під час воєнного стану, ЛОР позбавлена своїх повноважень згідно Закону, чи ці повноваження добровільно віддані на відкуп?

• чому центр управління ЛОР вже давно перейшов до ЛОВА?

• чому у ЗМІ щораз більше інформації про те, що ЛОР нікому непотрібна, що від неї нічого не залежить, що вона лише марно витрачає кошти платників податків на своє утримання, що в ЛОР точаться незрозумілі інтриги та постійне перетасовування/зміна керівників управлінь і комунальних підприємств, а про те, що ЛОР можливо треба розпустити – говорить не лише громадськість, а навіть голова ЛОР?

На думку депутатів від фракції Свобода, причин такого стану декілька:

• неспроможність і небажання керівництва ЛОР ефективно організовувати процес роботи ради

• власні скелети у шафах – попередні посади і «чинний досвід» керівництва ЛОР, дають підстави для ймовірного зовнішнього тиску на них, залучення до торгів за посади, схиляння ДО! або відмову ВІД! певних управлінських рішень

• не публічність

• прихильність керівництва до ручного, авторитарного управління (тривалий час відсутні голови низки ключових постійних комісій та управлінь ЛОР (з питань бюджету та соц-економ. розвитку; питань комунального майна; з питань інженерного, ЖКГ, інфраструктури та ПЕК; керівника Управління майном спільної власності ЛОР)

• відсутність конструктивної співпраці між ЛОР та ЛОВА.

• переважання власних політичних і меркантильних інтересів над інтересами громади

За таких умов, ЛОР як орган місцевого самоврядування ефективно працювати не може.

Що потрібно зробити. На думку фракції «Свобода» є 3 шляхи:

Перший:

– усі учасники п’яти фракцій ЛОР, які підписали меморандум про співпрацю (коаліцію) у 2020 р. – повинні підтвердити свою участь у формуванні керівних органів ЛОР (голова, заступники, голови постійних комісій) та публічно взяти на себе відповідальність за стан справ / організування процесів у ЛОР;

– у разі підтвердження своєї відповідальності зробити рейтингове голосування на підтвердження довіри голові та заступникам ЛОР – простою більшістю голосів від складу ЛОР;

– у разі недовіри комусь із керівництва ЛОР подати нову кандидатуру від чинної коаліції на цю посаду;

– обрати голів постійних комісій ЛОР, які вже тривалий час без керівництва;

– призначити керівника Управління майном спільної власності Львівської обласної ради.

Другий:

– у разі не підтвердження учасниками фракцій ЛОР, які підписали меморандум про співпрацю своєї відповідальності за діяльність і керівництво ЛОР – розпочати процедуру формування НОВОЇ більшості фракцій ЛОР, які будуть готові взяти відповідальність за ефективну діяльність ЛОР та обрати НОВЕ керівництво ЛОР (голову, заступників, голів постійних комісій).

Третій:

Процедура Розпуску ЛОР VIII скликання, яка в умовах російсько-української війни не спроможна до єдності, самоорганізування та плідної праці на благо громади Львівщини.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

Премії та надбавки чиновникам скасують. Гроші підуть на ЗСУ

Чиновники Садового роками нараховують собі космічні премії

23 години тому

Рада дозволила надалі виловлювати людей на вулицях

Продовжила дію воєнного стану

23 години тому

Тимошенко доручила Цимбалюку вивести зі сплячки партійців Львівщини

Лідерка Батьківщини під час війни активізувала політичну діяльність

1 день тому