Американська соціальна мережа Facebook розширить деякі зі своїх правил політичної реклами та інструментів для обмеження виборчого втручання в Індії, Нігерії, Україні і Європейському Союзі в найближчі кілька місяців.
Про це повідомляє УНІАН з посиланням на Reuters.
”Будучи найбільшим соціальним медіа-сервісом майже в кожній великій країні, Facebook з 2016 року став для політиків і їхніх супротивників засобом поширення фейковий новини та іншої пропаганди. Купівля реклами на Facebook може розширити аудиторію для таких матеріалів, але в деяких випадках такий вплив може порушувати правила виборів і політику компанії”, – йдеться в повідомленні.
Як зазначається, під тиском влади всього світу Facebook минулого року виступив з кількома ініціативами щодо посилення контролю над політичною рекламою.
Так, з 16 січня обмеження запроваджуються в Нігерії, де в лютому пройдуть вибори президента. Зокрема, показувати передвиборну рекламу зможуть тільки ті рекламодавці, які перебувають у цій країні.
”Така сама політика в лютому набере чинності в Україні, де вибори відбудуться 31 березня”, – наголошується в повідомленні.
В Індії, де навесні пройдуть парламентські вибори, Facebook розміщуватиме передвиборну рекламу в онлайн-бібліотеці з можливістю пошуку.
Індійський архів міститиме контактну інформацію для деяких покупців реклами або їхні офіційні нормативні сертифікати. Імена тих, хто купує політичну рекламу в соцмережі, повинні будуть відповідати паспортним. Євросоюз також отримає версію системи авторизації та прозорості напередодні парламентських виборів у травні.
Як повідомлялося, влітку 2018 року Міністерство інформаційної політики України звернулося з листом до керівництва американської компанії Facebook з проханням заблокувати в соціальній мережі сторінки і групи, які займаються розпалюванням ненависті до української державності, а також поширенням фейкових новин і пропаганди Російської Федерації на території України.