Експерт Антон Лягушкін прокоментував ситуацію з постійними поломками львівських трамваїв і «видимість покращення ситуації із транспортом» у Львові.
«Кажуть, що бомба двічі в одну і ту ж саму воронку не падає. Але от трамваї у Львові ламають пантографи практично у одних і тих самих місцях. Одним із таких місць є розворотне кільце на площі Соборній. Причина ситуації дуже проста – по перше, висота підвісу контактного дроту більша від норми, а невдале розміщення “відтяжок” добре видно і по фото. Нажаль, багаторазові поломки пантографів не приводять до жодних висновків про поточний ремонт контактної мережі – на неї, як завжди “немає коштів”, всі проблеми із пантографами і їх ремонтом лягають на плечі трамвайного депо і ВРМ», – йдеться у дописі Антона Лягушкіна на сторінці у Facebook.
Він також нагадує, що «у “Львівелектротрансі” уже більше року існує “відділ розвитку”, який очолює к.т.н. Ігор Могила, який паралельно працює іще в одному сумнозвісному ЛКП – “Львівавтодор”… Загалом у “відділі розвитку” біля 5 “фахівців”, їх сумарна зарплата та витрати на соцстрахування (при розрахунку по ставці рядового інженера ЛЕТ) склала біля 770 тис. грн. Який же ККД цього відділу, якщо ситуація навіть із поломками пантографів не змінюється?».
На думку експерта, «депутатам ЛМР протрібно ініціювати публічний звіт не тільки керівництва “Львівелектротрансу”, але й інших транспортних “керманичів”, зокрема Andriy Bilyy. А то кошти витрачаються, і вельми значні, а люди мають тільки видимість покращення ситуації із транспортом».
Як повідомлялося, у центрі Львова на розворотному кільці постійно ламаються трамваї.
Довідково. Антон Лягушкін, голова ГО «Львів’яни за електротранспорт». Раніше працював прес-секретарем ЛКП “Львівелектротранс”.
Коментарі
Позначки: електротранспорт, Львів, трамвай