Економічна аналітика в бізнесі: нове видання українських університетів у співпраці з ІТ-компанією

Новини 08 Березня, 2023 305

Економічна аналітика в бізнесі: нове видання українських університетів у співпраці з ІТ-компанією

Нещодавно у Львівському університеті презентували нове видання – посібник «Економічна аналітика в бізнес». Його авторами є колектив викладачів і професіоналів-практиків двох українських універститетів – Львівського НУ імені Івана Франка та Донецького НУ імені Василя Стуса, а також ІТ-компанії You Control.

Про це пише Четверта студія.

«Економічна аналітика в бізнесі» – нова сторінка у підготовці фахівців з економіки та управління, орієнтованих на використання сучасних інструментів аналізу даних, програмних продуктів для їхньої реалізації, – зазначила авторка ідеї посібника, професорка кафедри статистики економічного факультету Львівського університету, гарант освітньої програми «Економіка і правове регулювання в бізнесі» Ольга Гринькевич.

Завідувач кафедри статистики економічного факультету Львівського університету професор Семен Матковський зауважив, що актуальність нового видання з економічної аналітики зумовлена низкою чинників, серед яких найважливіший – підвищення вимог до якості аналізу та візуалізації його результатів, зростання джерел відкритих даних і можливостей їхнього використання, швидкий розвиток інформаційно-аналітичних платформ, які дають змогу працювати з великими масивами даних.

Структура посібника складається з трьох частин, зміст яких покликаний реалізувати три головні завдання. Перше завдання – сформувати системне уявлення про  напрями аналізу бізнесу, друге – висвітлити інструментарій аналітики в бізнесі з наголосом на економіко-статистичні методи і моделі, відповідні метрики, третє – розкрити  особливості економічної аналітики традиційних і нових об’єктів аналізу з використанням відкритих даних і новітніх інформаційно-аналітичних платформ.

Особливість посібника – значний обсяг інтерактивних посилань на інформаційні та навчальні ресурси державних і недержавних центрів, що допомагає адаптувати матеріал до індивідуальних освітніх потреб різних категорій користувачів.

Цільова аудиторія видання – студенти, викладачі і дослідники, професіонали-практики, які зацікавлені у розвитку навиків роботи з даними для прийняття рішень у бізнесі.

Авторський колектив сподівається, що підготовлений посібник стане їхнім внеском  у перемогу і  відновлення України як сильної європейської держави з високоякісною університетською економічною освітою.

Детальніше про наші освітні програми за посиланнями:

https://econom.lnu.edu.ua/department/statystyky

https://www.facebook.com/analytics.lnu.franka

Коментарі

Позначки: