На Зеленій
На вул. Зеленій, на ділянці від площі Петрушевича до вул. Івасюка, реалізують інноваційний режим світлофорного регулювання “смарт-коридор”. Наразі розпочали перший етап впровадження цього масштабного проєкту.
Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу ЛМР.
“У квітні цього року ми запустили перше в Україні “смарт-перехрестя” на вул. Пасічній – Пирогівка у Львові. А зараз працюємо над впровадженням першого “смарт-коридору” на вул. Зеленій. У результаті реалізації цього проєкту вдасться швидше пропускати транспортний потік з центральної частини міста, яка значно перенасичена автомобілями, оперативніше реагувати на зміни у дорожньому русі, зменшити черги та затримки транспорту. А це в свою чергу позитивно вплине на стан повітря завдяки зменшенню шкідливих викидів в атмосферу“, – пояснює директор ЛКП “Львівавтодор” Микола Власюк.
Для реалізації проєкту “смарт-коридору” хоча б одне з перехресть повинно працювати в режимі “смарт”. Тому «смарт-коридор” на вул. Зеленій буде запущено на трьох світлофорних об’єктах – на перехрестях з пл. Петрушевича, вул. Дороша та вул. Івасюка. А далі інтелектуальна система у дорожньому контролері, шляхом аналізу дорожнього руху з транспортних детекторів буде визначати оптимальну тривалість роботи циклу для всіх світлофорних об’єктів, які входять у проєкт «смарт-коридору». А це дасть можливість оптимізувати світлофорний цикл і зменшити до мінімуму неефективне використання зеленого сигналу світлофора вздовж коридору.
«Для реалізації цього проєкту вже замінили старі дорожні контролери, у яких закінчився термін експлуатації, на цих трьох світлофорних об’єктах та проведено фіксовану координацію між світлофорними об’єктами вул. Зелена – пл. Петрушевича та вул. Зелена – вул. Дороша.
Тепер наші інженери проводять транспортні мікроскопічні моделювання, де обирається оптимальна організація дорожнього руху і параметри налаштування режимів “смарт-перехрестя” та “смарт-коридору”, які дозволять максимально швидко та безпечно забезпечити виїзд транспорту з центральної частини міста”, – пояснили у відділі транспортного планування, моделювання та організації дорожнього руху ЛКП “Львівавтодор”.
За інформацією підприємства, для реалізації проєкту ще необхідно провести монтаж і налаштування транспортних детекторів та кнопок виклику пішохідної фази, завершити мікроскопічні моделювання та коригування параметрів роботи та програмування дорожніх контролерів.