На рекламу для Славського громада витратить понад 3,7 мільйона гривень

Галерея 09 Серпня, 2021 273

Майже 3 мільйони 750 тисяч гривень цьогоріч Славська громада вкладає в промоцію. Підписали договір із рекламною агенцією. Усе, аби залучити більше туристів.

Що для цього роблять та на що витратять гроші з’ясовували кореспонденти Суспільного, пише Четверта студія.

Рекламна компанія має вести сторінки у соцмережах, знімати промоційні ролики, займатися сайтом та піарити Славське іншими способами.

Одна із складових промоції селища — це сторінка у мережі Тіk Tok “Роман з Славсько”. Сторінка має понад 7 тисяч підписників. Чоловік на ім’я Роман записує жартівливі відео про Славське. У них запрошує відвідати цю місцевість.

Що ще входить у послуги рекламної кампанії для Славського, розповідає директор рекламної агенції Віталій Соболевський:

“Дуже ефективний канал — радіо. Славського дуже багато в радіо. Також використовується зовнішня реклама. Якщо їхати з Києва до Львова в полі стоїть величезний банер “Славсько”. Це, мабуть, найбільша конструкція в Україні. Площа цього банера пів квадратного кілометра”.

Віталій Соболевський додає, комерційні клієнти витрачають на рекламу значно більше.

“Великій громаді складно просуватися в інтернеті. Кожен окремий готель або бізнес може, але для цього потрібні ресурси, потрібні агенції, потрібні гроші. А об’єднавшись спільно, і просуваючи одну територію вдається робити це якісно, круто і сумарно набагато дешевше ніж по окремості”, — каже керівник рекламної агенції Віталій Соболевський.

Також агенція займається промоцією усіх подій, що відбуваються в селищі. До прикладу, працювали над фестивалем “Slavsko funk” та готували сувенірну продукцію.

“Ми зацікавлені в тому, щоб бренд, який створили, використовувався правильно, красиво. Це перший момент, ми зацікавлені в сувенірній продукції, бо її розглядаємо як найдешевшу рекламу Славська загалом. Людина купила собі ту чи іншу річ, вона сама заплатила за те, що вона стає інтегратором реклами назовні”, — каже project-менеджер рекламної агенції Назар Домбровецький.

Кореспонденти Суспільного запитали у мешканців та туристів Славського, що вони думають про рекламу для селища.

“Треба міст доробити, дорогу на Закарпаття зробити. Якщо доробити, то значить і туристи будуть приїжджати, значить буде все супер. Але без реклами теж не буде нічого”, — каже мешканець селища Михайло.

Вважає, що реклама необхідна і мешканка Славського Любов:

“Промоція має бути однозначно, як ми будем без неї, мусимо якось себе представляти. По-перше, люди більше інформації отримують, багато людей не знають що і як. А так подивляться на ту красу”.

Олег — турист у Славському. Чоловік каже, спершу потрібна інфраструктура, потім — реклама:

“Спершу треба зробити порядок, а потім рекламу кидати. Тому що, яка реклама без порядку? Приїдуть люди, подивляться по рекламі і скажуть, чому ми сюди приїхали. Нехай роблять парк, алейки є, чорна земля, річки нехай трохи почистять, вони дуже брудні”, — пояснює турист Олег.

Ще один гість Славського — В’ячеслав. Він приїхав з Києва, там, каже, звернув увагу на рекламу.

“Я там бачив рекламу, нову рекламу Славського, білборди “Гори вражень”, тому я вважаю, що промоція – це важливо, але звичайно, на цьому не треба зупинятись і має бути баланс, бо коли туристи приїдуть до вас, то бачити щось крім промоції також треба”, — каже В’ячеслав.

Що каже про рекламу маркетологиня

Наталія Головачко 15 років працює у сфері маркетингу. Вона каже, вартість послуг з реклами на ринку нині є недешевою. Попри те, що маркетологиня не вивчала медіа-плану промоції Славського, каже ціна на ці послуги прийнятна.

“Якщо ми говоримо про кампанію національного масштабу для того, щоб власне на національному масштабі — в Інтернеті було нас видно і чутно, це коштує десь близько мільйона з хвостиком на місяць. Тому 3,7 мільйона до кінця 2021 року, це цілком ефективний бюджет і не є бюджет завищений, можливо, він навіть оптимізований”, — каже засновниця студії маркетингу Наталія Головачко.

Минулого року Славська громада уже вкладала гроші в промоцію, близько 2 мільйонів витратили на рекламу, також розробила гасло та бренд. Однак підрахувати, наскільки завдяки цьому збільшилась кількість туристів, точно не можуть.

“Ми їх не можемо порахувати тільки по тій простій причині, що люди не платять туристичний збір. Тобто садиби, готелі стараються зекономити. Ми можемо лише якимись непрямими методами проводити заміри. Попередньо вже уклали договір з Київстаром, якщо ми говоримо про якісь методи міряння – це один з методів міряння – це наявність мобільних телефонів операторів, які умовно сюди приїжджають”, — каже секретар Славської селищної ради Олег Даниляк.

Аби все-таки точніше виміряти користь від вкладених у промоцію грошей, міська влада планує залучати різних телефонних операторів, таким чином вимірюючи скільки туристів приїжджає у Славське.

Коментарі

Позначки: