На Львівщині середній показник сплати податків автоперевізниками зріс на 51% завдяки е-квитку: звіт роботи АСООП за 2025 рік
11 грудня керівники компанії – інвестора й оператора “Smart Ticket Technology” – Олексій Шуліка, Дмитро Овсій і Олег Долінський провели робочу зустріч з представниками Департаменту дорожнього господарства Львівської ОВА щодо роботи АСООП на приміських і міжміських автобусних маршрутах області.
Про це повідомляє Е-квиток на Львівщині/Smart Ticket Technology
Під час зустрічі представили детальний звіт роботи системи за рік, що минає, а також обговорили подальший розвиток. Презентуємо основні показники за 11 місяців 2025 року
Цьогоріч Львівщина першою в Україні розпочала облік усіх видів і типів оплат на приміських та міжміських автобусних маршрутах загального користування в межах області. Так, з 1 листопада до обліку безконтактної оплати проїзду, обліку пасажирів, які оплачують готівкою та обліку пільговиків додався ще й облік пасажирів, які оплачують на автостанціях. Це черговий успішний етап реалізації АСООП (автоматизована система обліку і оплати проїзду) на Львівщині. Облік вперше пілотно запустили на Автовокзалі “Північний” (АС-2) та Автовокзалі “Двірцевий” (АС-8).
За 11 місяців 2025 року к-сть облікованих пасажирів в системі АСООП порівняно з попереднім роком збільшилась у 4 рази та продовжує зростати. Якщо у 2024 році було 3,6 млн, то цьогоріч вже зафіксовано 14,7 млн поїздок.

Впровадження АСООП на Львівщині позитивно впливає на економіку регіону. Завдяки е-квитку збільшилися податкові надходження. Середній показник зростання сплачених податків автоперевізниками зріс більш ніж на половину – на 51%. Більшість приватних перевізників завдяки прозорому обліку пасажиропотоку офіційно декларують більший дохід. Середній показник задекларованого доходу автоперевізниками зріс на 40,86%.
Станом на зараз на Львівщині розпочали впровадження обліку пільговиків за допомогою е-квитка на внутрішньообласних маршрутах вже 65-ть громад. Виготовлено та видано більше 4,5 тис. пільгових карток, згідно із заявками від територіальних громад, зокрема для учасників бойових дій. За 2025 рік в системі обліковано більше 33 тис. пільгових поїздок.
Також у нас працює єдина служба підтримки (кол-центр), яка приймає звернення від пасажирів та водіїв цілодобово. “Гаряча лінія” СТТ у Львівській області опрацювала за 11 місяців 3 575 звернень, розподілені за такими категоріями: фінансові питання, технічна підтримка, організаційні питання і консультація. А ще для обслуговування обладнання АСООП на Львівщині задіяно на постійній основі інженерні групи, які за цей період здійснили 1 255 сервісних нарядів, що свідчить про високу активність та ефективну підтримку інфраструктури.
З лютого до жовтня тривала щомісячна акція на Львівщині: за безготівкову оплату пасажири отримували кошти. Кожен пасажир, який здійснив 30 і більше безготівкових оплат за місяць на приміських та міжміських автобусних маршрутах, автоматично отримував можливість виграти 500 грн. Якщо оплачував карткою Visa, то 700 грн.
Також у серпні у партнерстві з міжнародною платіжною системою Visa ми запустили важливу соціальну ініціативу: “Плати за проїзд з Visa — допоможи врятувати дітей, які щодня борються за життя”. Кожен пасажир, який оплачував проїзд у приміських та міжміських автобусах карткою Visa або гаджетом із токенізованою карткою, автоматично долучався до збору на закупівлю життєво важливих компонентів інтенсивної терапії для дитячих реанімацій та нейроопераційної UNBROKEN KIDS, що працює на базі Дитячої Лікарні Святого Миколая у Львові.
З кожної транзакції Visa спільно з Smart Ticket Technology перераховували 15 грн на благодійність – без жодних додаткових витрат для пасажирів. Всього за 2 місяці вдалось зібрати необхідні 800 тис грн. Для нас важливо, щоб е-квиток працював не лише зручно, а й приносив реальну користь людям. Щороку ця лікарня рятує дітей у найважчому стані з усієї України.
“Ми щиро вдячні усій команді Львівської ОВА за підтримку та спільне бачення розвитку АСООП на Львівщині. Разом творимо сучасне, комфортне та інноваційне транспортне середовище, яке відповідає потребам пасажирів.
Також ми вдячні кожному пасажиру, який спільно з нами покращує роботу обласного громадського транспорту та підтримує впровадження е-квитка. Ми цінуємо ваше бажання отримати зручну, прозору та сучасну можливість оплати проїзду”, – йдеться у повідомленні.
Коментарі
Позначки: електронний квиток, маршрутки Львівщини, Орест Шуліковський, Степан Рудницький







