Упродовж травня служба 112 опрацювала 13 053 звернень мешканців Львівської області. З цієї кількості звернень 14 було скеровано на екстрену службу 101, 1726 звернень – на 102, 1063 звернень – на 103, 124 звернень – на 104, 10 126 звернень – на «Гарячу лінію області». Про це інформує прес-служба Львівської ОДА.
На «Гарячу лінію області» громадяни найчастіше звертались з питань транспорту, дорожнього покриття, комунального господарства. Із прийнятих дзвінків за місяць 8949 заявникам надано відповіді, ще 1177 звернень перебуває на розгляді.
Коментарі
Більше новин читайте на телеграм-каналі Четвертої студії, а також у спільноті "Новини Львова"
Позначки: Львівська ОДА, Львівщина