У Львові з’явилися бігборди соціальної реклами з проведення у місті фестивалю польських аматорських колективів “Львівські діти”. Про це пише Вголос.
На рекламі, що виконана в українських і польських національних кольорах, крім інформації, розмістили й зображення лева з “цвинтаря орлят”. Він тримає щит із написом польською мовою “Завжди вірний”.
Як зазначено на самому борді, реклама є соціальною, а її замовником виступає Львівська міська рада. Тобто міська рада Львова не вбачає нічого поганого в тому, щоб у місті пропагували гасло, що має стійку асоціацію з переслідуваннями українців за національною ознакою.
Нагадаємо, що гасло Leopolis semper fidelis (“Львів завжди вірний”) виникло в атмосфері антиукраїнізму першої чверті XX ст., польської агресії 1918-1919 pp., спрямованої проти ЗУНР. Тепер його використовують реваншистські кола «кресов’яків» у Польщі.
Раніше, коли у Львові з’явилися провокативні бігборди, що висміювали кандидата в Президенти Зеленського, Андрій Садовий написав у своєму Facebook, що розміщення фейкових “чорнушних” бігбордів у Львові, річ недопустима. Тобто за його логікою, висміювати кандидатів у Президенти заборонено, а пропагувати антиукраїнські лозунги — це соціальна реклама.