Електрони далі ніхто не ремонтує
У мережі шириться бурхливе обговорення 26-метрових трамваїв Schindler 4\8, які прибули до нас з Базеля.
❓ Що це за трамваї та їх переваги.
Про це пише очільник «Варти-1» Ігор Зінкевич, пише Четверта студія.
🔹Основною перевагою цих транспортів є те, що вони вже обслуженні та не потребують технічного втручання. Візки також не потребують переобладнання, оскільки колії у Львові та Базелі однакові.
🔹Ще варто зауважити, що це подарунок (в той час, коли один трамвай Електрон місту обходиться 2,8 мільйона євро).
🔹Окрім безкоштовної передачі місту трамваїв проєктом передбачається і безоплатне навчання технічного персоналу ЛКП «Львівелектротранс».
Трамваї ще повинні пройти процес адаптації та сертифікації відповідно до українських стандартів, також має бути встановлене аудіоінформування в салоні і вже після того вагони будуть поставлені на маршрут.
Загалом від Базельської транспортної компанії Львів отримає до 25 таких трамваїв, а ще 10 вагонів будуть використані як донори для запасних частин.
«Це не перші трамваї, які місто отримує наше місто – минулоріч Львів отримав 6 трамваїв з Берна. На даний час вагони також готуються до роботи на маршрутах Львова.
Враховуючи те, що для комфортного оновлення парку електротранспорту потрібно близько 100 трамваїв, будь-яка допомога буде приємним бонусом. В свою чергу концерн «Електрон» може виготовляти 2-3 вагони на рік, звідси робимо висновок, що на оновлення парку піде не один рік.
Підсумовуючи всі «за» та «проти» вважаю, що обслужені трамваї, які не потребують фінансового вкладення це великий «плюс» для нашого міста», – йдеться дослівно у дописі Зінкевича.
Коментарі
Позначки: Ігор Зінкевич, Андрій Садовий, Електрон, ЛКП «Львівелектротранс», трамваї