Відомо як у межах масштабної кампанії використовували Twitter, Facebook та інші соціальні мережі і сайти, щоб просувати сепаратистські ідеї і впливати на громадську думку напередодні плебісциту.
Як повідомили у іспанському уряді, державні та приватні групи на території Росії, а також Венесуели в рамках масштабної кампанії використовували Twitter, Facebook та інші соціальні мережі і сайти, щоб просувати сепаратистські ідеї і впливати на громадську думку напередодні плебісциту, організованого 1 жовтня тодішньою каталонською владою. Голова МЗС Іспанії Альфонсо Дастіс повідомив, що Мадрид виявив у соцмережах фейкові профілі, половина яких обслуговувалася з Росії, а 30% – з Венесуели. Він також заявив, що ці акаунти були створені для поширення інформації, яка перебільшувала переваги відділення Каталонії від Іспанії.
У свою чергу, очільник іспанського оборонного відомства Марія Долорес де Коспедаль наголосила, що групи, про яких йдеться, намагаються домогтися нестабільності в Європі, і що борг іспанців – надати розголосу цій інформації.
Як раніше повідомляло агентство, уряд Іспанії проводив аналіз та намагався встановити, хто стоїть за кампанією дезінформації, орієнтованою на Каталонію. У свою чергу в Європарламенті заявили, що стурбовані зростаючою пропагандистською роллю, яку Росія відіграє у посиленні незалежності Каталонії.
Коментарі
Позначки: Іспанія, вибори, Каталонія, Росія, сепаратизм