Ремонтні бригади ЛМКП «Львівводоканал» щодня ліквідовують різні пошкодження на водопровідній мережі. Так, упродовж цього тижня працівники підприємства усунули 29 витоків води та 20 закупорювань каналізації.
Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу ЛМР.
«Працівники нашого підприємства щодня працюють для того, щоб у цей складний час у місті не було проблем з водопостачанням та водовідведенням.
Так, за минулий тиждень ми ліквідували 29 витоків води та 20 закупорювань каналізації, на 18 вулицях промили мережі і відновили благоустрій на 8 вулицях.
Також минулого тижня ми продовжували роботи із заміни магістральних водогонів за Львовом та проводили роботи на каналізаційному колекторі на вул. Джерельній», – розповіли у ЛМКП «Львівводоканал».
У ЛМКП «Львівводоканал» нагадують, що всі звернення від споживачів приймають дистанційно:
Контакт-центр (прийом показників лічильників, надання інформації про стан рахунку тощо):
+38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів).
+38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного).
Гаряча лінія (звернення щодо відсутності водопостачання, витоки води, якість послуг тощо):
15-51 (для стаціонарних телефонів).
+38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51 (для дзвінків з мобільного).
Також продовжують працювати чат-боти:
Viber https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot
Telegram https://t.me/vodokanal_lviv_bot
А здійснити оплату за послуги з водопостачання можна дистанційно таким способами:
Електронна система приймання платежів EasyPay;
Платіжні термінали самообслуговування;
Через чат-боти підприємства у месенджерах Вайбер та Телеграм.
Коментарі
Позначки: Львів, Львівводоканал