Для реалізації першої черги проєкту “Мале карпатське коло” на наступний рік необхідно 4,2 млрд гривень
Державний інвестиційний проєкт “Мале Карпатське коло” стартував у 2019 році. На сьогодні роботи з виготовлення проектно-кошторисних документацій для реалізації об’єктів виконані на 80%.
Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу ЛОДА.
На цьому сьогодні наголосив голова Львівської обласної державної адміністрації Максим Козицький під час наради, яка відбулась у Івано-Франківську щодо реалізації проекту під головуванням Прем’єр-міністра України Дениса Шмигаля.
Участь у нараді взяли заступник голови Юрій Бучко, директор департаменту дорожнього господарства Орест Шуліковський.
“У межах проєкту “Мале Карпатське коло” заплановано будівництво трьох нових перевалів, які дозволять повноцінно використати рекреаційний потенціал Славська і Боржави, з’єднають скелі Довбуша з Тустанню і курортами Трускавця та Східниці, і дозволять комфортне та безпечне пересування подорожуючим центральною частиною Українських Карпат. Водночас, діючі автошляхи, в межах проекту заплановано максимально розширити, зробити більш безпечними – зокрема, з допомогою нових безпечних розв’язок, освітлення і відеоспостереженням та створити повноцінні умови для велотуристів. Капітальний ремонт має відбутися і на всіх мостових переходах, які вичерпали свій ресурс у суворих гірських умовах. Ми також розраховуємо на те, що нові проектовані пункти пропуску «Боберка – Смольнік» (кордон Україна – Республіка Польща, північна частина Львівської області) та «Яблунівка – Каминиця» ( кордон Україна – Румунія), від яких беруть початок автошляхи, включені до проекту “Мале Карпатське коло”, дозволять ще більше розкрити туристичний потенціал Українських Карпат”, – зазначив Максим Козицький.
Наразі розпочато реалізацію І чергу проєкту «Мале Карпатське коло». Виготовлено передпроєктну та проєктно-кошторисну документацію на будівництво та капітальний ремонт для 12 об’єктів.
Це за такими напрямками автомобільних доріг та штучних споруд на них:
– Напрямок Славське – Верхній Студений (С141516 Славське – Хащованя на ділянці км 0+000 – км 5+100; С141516 Славське – Хащованя на ділянці км 5+550 – км 12+200 (коригування ПКД), Міст С141516 Славське – Хащованя на км 2+062; Міст С141516 Славське – Хащованя на км 2+816; Виготовлення перед проєктної документації з будівництва Хащовання (Львівська обл.) – Верхній Студений (Закарпатська обл.).
– Напрямок Славське – Сеченів (Міст С141515 Славське – Вигода на км 0+080, Міст С141515 Славське – Вигода на км 2+799).
– Напрямок Тухля – Плав’я (С141507 Хітар – Тухля км 9+100 – км 25+100, Міст С141507 Хітар – Тухля на км 13+258, Міст С141507 Хітар – Тухля на км 13+950, Міст С141507 Хітар – Тухля на км 17+905, Міст С141507 Хітар – Тухля на км 25+095).
– Напрямок Східниця – Дубина (С141525 Корчин – Дубина (розробляється ПКД на капітальний ремонт).
– Напрямок Східниця – Турка (О141902 Турка — Східниця).
“Відповідно до розроблених проєктно-кошторисних документацій, вартість робіт по об’єктах становить 2, 03 млрд гривень. Служба автодоріг розпочала роботи на 6 об’єктах. Ще 5 об’єктів завершили ремонтувати. Перша черга передбачає ремонт та реконструкцію 75 км доріг державного значення та 80 км доріг місцевого. Друга – ремонт та будівництво 143 км доріг”, – додав очільник області.
Водночас він наголосив, що на наступний рік потреба у фінансуванні становить 4, 2 млрд гривень для ремонту автошляхів державного та місцевого значення. Також зазначив, що ЛОДА звернулася до Державного агентства автомобільних доріг України з проханням взяти на баланс автомобільні дороги загального користування місцевого значення, що входять у Мале карпатське коло та проєктно-кошторисні документації на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт цих доріг та штучних споруд на них.
“Львівщина готова сприяти та працювати над реалізацією проєкту. Ми переконані, що він справді має реальну потугу дати потужний поштовх розвитку туризму в нашій області, а також вдихнути нове життя таких туристичних центрів, як Славське, Рожанка (Верхня і Нижня), Сколе та Плай, а з боку Закарпаття – Пилипець, Ізки, Синевир та Міжгір’я, та на Івано-Франківщині – Вигода, Вишків і Буковель», – зазначив Максим Козицький.
У свою чергу Прем’єр-міністр Денис Шмигаль наголосив, що проєкт “Мале карпатське коло” має стати ключовим на наступний рік у межах Президентської програми “Велике будівницво”.
Він зазначив, що важливою є спільна робота трьох областей у реалізації дорожньої інфраструктури та акцентував, що центральна влада сприятиме у розвитку цього проекту та залученні коштів.
Коментарі
Позначки: Івано-Франківськ, Ганущин, Львівська ОДА, Мале карпатське коло, Шмигаль