Майже у 30% вакцинованих пацієнтів на Львівщині не генерується сертифікат про щеплення від COVID-19.
Про це розповіла головна експертка з сімейної медицини Львівщини Ірина Цегелик, пише Четверта студія з посиланням на Суспільне.
Найчастіше це трапляється через помилки у введенні даних, а також виникають технічні збої.
Кореспонденти Суспільного дізналися, що робити у таких випадках.
Першу дозу вакцини від ковіду львів’янин Василь Коваль отримав у травні, другу — в липні. Але інформація про другу дозу не відображалась в електронній системі “Helsi” та в додатку “Дія”. Причину знайшов у поліклініці, де робив щеплення.
“Мої дані про другу вакцинацію не внесли, відповідно тоді почали шукати саме той день і період, коли я робив щеплення. Вже після того, через 2 дні, вони знайшли інформацію про мене і я звернувся повторно. І сказали, що упродовж дня будуть дані”, — розповідає Василь Коваль.
Про те, що у додатку “Helsi” чи на порталі “Дія” не синхронізуються дані про вакцинацію, звертається майже третина пацієнтів, розповідає головна експертка з сімейної медицини Львівщини Ірина Цегелик.
За її словами, для цього є дві причини:
“Можуть бути некоректно введені дані, можуть бути або взагалі неправильно введені дані, чи дані про вакцинацію є не синхронізовані і відповідно тоді пацієнту приходить повідомлення, при формуванні ковід-сертифікату, що просимо звернутися до сімейного лікаря. Або ж звернутися до цієї вакцинальної бригади, де вакцинувався пацієнт і лікар вакцинальної бригади може це поправити”, — каже головна експертка з сімейної медицини Львівщини Ірина Цегелик.