Кожний третій українець без авто планує його придбати

Новини 28 Липня, 2021 342

У Львові негода пошкодила автомобіль

Так за опитуванням на сайті OLX Авто автомобілістами є дві третини дорослих українців, з них 69% користуються машиною щодня. Переважна більшість тих, хто має або планує купувати авто надає перевагу седанам на бензині з газовим обладнанням, а от електрокари цікавлять лише 2,3% громадян. Водночас бюджет, який середньостатистичний українець готовий викласти за вживане авто, в більшості випадків становить від 5 тисячі доларів.

Протягом червня сайт OLX Авто проводив опитування понад 10 тисяч респондентів та визначив цікаві тренди автоспільноти України.

1 тренд: більшість українців мають авто або хочуть стати власниками

67% опитаних мають автомобіль або ж керують не своїм авто. Ще 5% є власниками мотоциклів, а от велосипедам, самокатам, моноколесам у якості транспорту віддають перевагу лише 6% громадян.

Переважна більшість власників авто — 69% — користуються ним щодня, ще 22% — беруть машину кілька разів на тиждень. Тих, хто керує тільки на вихідних чи кілька разів на місяць — лише 7%.

61% володіють авто понад 10 років, а кожен п’ятий – менше 5 років.

Не мають авто — 22% опитаних. Але й серед них кожен третій планує його придбати найближчим часом, а кожний сьомий або бере авто в оренду або ж його возять пасажиром.

2 тренд: обирають надійний вживаний німецький автопром

Згідно з опитуванням OLX Авто, тільки 12% громадян купують нові машини з автосалону і переважна більшість — 88% — обирають вживані авто. З них:

Український ринок — 57%
Авто з Європи — 20%
Авто з США — 9%
Авто з Азії — 2%

Водночас затребуваними серед водіїв є машини виробництва Німеччини — 46% автовласників надає перевагу їм, на другому місці авто з Японії — 21%, а замикає трійку Франція — 8%.

Популярні 10 марок серед опитаних виглядають так:

1. Volkswagen — 21%
2. Mercedes-Benz — 10%
3. BMW — 8%
4. ВАЗ — 8%
5. Renault — 7%
6. Skoda — 6%
7. Ford — 6%
8. Audi — 5%
9. Opel — 5%
10. Daewoo — 3%

3 тренд: бензин та газ — все ще класика

Обираючи автомобіль, українці надають перевагу седанам — 29% опитаних хочуть саме цей формат кузова. На другому місці універсали — 23%, а компактні хетчбеки та масивні позашляховики набрали однаковий відсоток популярності — по 11%. Замикають п’ятірку багатомісні мінівени — 10%.

Незважаючи на плани уряду заборонити ввезення і продаж автомобілів на ДВЗ, серед опитаних, які вже мають або планують купувати авто, все ще домінують машини на бензині — 36%, дизелю надають перевагу 25% опитаних й трохи більше з одночасною подачею газу та бензину – 27%. Електрокари та гібриди цікавлять тільки 2,3% опитаних.

Абсолютним критерієм для вибору авто серед українців є надійність — це найважливіший пункт для 88% покупців, 55% уважно придивляються до розходу палива, на швидкість та потужність звертають увагу 28% водіїв, а от пробіг хвилює тільки 22% опитаних.

Довідка про компанію

OLX — один із найбільших онлайн-бізнесів в Україні. База ресурсу налічує понад 13 млн оголошень і щомісяця поповнюється на 4 млн нових пропозицій. Щохвилини на платформі з’являється 90 нових оголошень і укладається 10-15 тис. успішних угод з OLX Доставка протягом дня. Понад 130 тисяч нових оголошень щодня проходить автомодерацію, а 15 000 підозрілих профілів аналізується на фішинг.

Кожен другий український онлайн-користувач відвідує OLX мінімум раз на місяць. Сервіс входить до 10 найбільш відвідуваних торгових майданчиків світу. А мобільний додаток OLX встановлений на кожному другому українському смартфоні та займає першу позицію в категорії “Купівлі” для іOS та Android, за даними SimilarWeb.

Коментарі

Позначки: