Сьогодні, 17 червня, на пленарному засіданні сесії Львівської міськради до виконавчих органів влади звернулись із проханням облікувати та промаркувати усі засоби примусового зменшення швидкості.
Його озвучила депутатка ЛМР від Європейської Солідарності Оксана Маруняк, пише Четверта студія.
Депутатка скерувала звернення до ЛКП «Львівавтодор», управління транспорту департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР, а також до комісії транспорту, зв’язку та міської мобільності Львівської міської ради.
“У Львові на міських магістарльних та міжквартальних проїжджих вулицях, а також вулицях у приватних секторах багато засобів заспокоєння швидкості руху транспортних засобів облаштували відповідальні служби, ще частину самостійно створили мешканці міста, щоб убезпечити рух біля своїх помешкань. Проблема полягає у тому, що не всі засоби сповільнення швидкості марковані і видимі для учасників дорожнього руху. Багато таких дорожніх пагорбів зливаються кольором із дорожнім покриттям, у сонячну погоду, під час засніженості, у темну пору доби, тощо водії не бачать їх завчасно. Навіть якщо водії автомобілів, мотоциклів та інших транспортних засобів дотримуються швидкісного режиму руху у місті – 50 км/год, цієї швидкості все одно забагато для безпечного подолання штучних сповільнювачів швидкості руху. Відповідно водії транспорту не встигають вчасно загальмувати, наїжджають на «лежачі поліцейські» та пошкоджують свої транспортні засоби. Наголошу, що ремонт пошкоджених внаслідок цього транспортних засобів ніхто водіям не компенсовує”, – розповіла Оксана Маруняк.
Вона додала, що цієї проблеми можна уникнути, якщо всі засоби примусового сповільнення швидкості будуть промарковані відповідними до чинних ДСТУ кольорами, та стануть видимими для усіх учасників дорожнього руху за будь-якої погоди.
З 1 листопада 2020 року набули чинності національні стандарти ДСТУ 4123:2020 «Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги». Згідно із пунктом 8.1.2 дорожні пагорби має бути позначено розміткою 1.22 згідно з ДСТУ 2587. Згідно із пунктом 8.1.3 для підвищення уваги водіїв дорожні пагорби мають візуально відрізнятися від покриття проїзної частини за матеріалом, структурою чи кольором покриття.
В інших містах України пристрій примусового зниження швидкості дорожньо-транспортної техніки на вулицях і дорогах часто маркують жовтим чи жовто-чорним кольорами із сумарною площею жовтого кольору не менше ніж 30% від загальної площі поверхні конструкції з елементів примусового зниження швидкості «лежачий поліцейський».
“Прошу облікувати усі засоби примусового зниження швидкості у м. Львові та приєднаних громадах у єдиний перелік чи карту, а також промаркувати за допомогою кольору усі засоби примусового зниження швидкості («лежачі поліцейські») відповідно до чинних ДСТУ та ПДР”, – йдеться у зверненні Оксани Маруняк.
Коментарі
Позначки: Маруняк