Управління туризму та курортів облдержадміністрації спільно із Дрогобицькою та Бориславською міськими радами організували престур Дрогобиччиною для представників регіональних засобів масової інформації, з метою промоції туристичного напрямку на вихідні дні.
Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу ЛОДА.
Керівник місцевого туристично-інформаційного центру Ігор Чава багато знає про туристичні принади Дрогобича та вже 5 років працює над туристичною привабливістю міста.
«Особливістю Дрогобича є те, що в ньому збережене і діє одне з найдавніших підприємств України та Європи – солеварний завод. Він безперервно працює – за різними оцінками істориків, з XIV століття, а можливо і раніше. На солеварні ви можете побачити процес виварювання солі, спробувати її на смак, а також долучитися, власне, до видобутку цього продукту, – розповідає Ігор Чава. – У центральній частині міста зосереджено багато архітектурних будівель. Тут можна побачити церкву Святого Юра, яка внесена до спадщини ЮНЕСКО. Свого часу дрогобичани обміняли її на сіль та перевезли возами з Франківщини. А також зазирнути в один з найдавніших і містичних костелів святого Варфоломія, роздивитися хоральну синагогу, що є найбільшою у регіоні, піднятися на ратушу, яка має свою історію».
Пропонуємо завітати до вілли Б’янки, що отримала свою назву завдяки літературній героїні твору Бруно Шульца. Зараз у будівлі розташований палац мистецтв та картинна галерея.
Також у Дрогобичі добре представлені елементи вуличного музею, з якими можна зробити класні фото. Наприклад, присісти на логолавку і стати частиною брендингу Дрогобича або попозувати біля міських будівель зі стінописами та піксельними артзображеннями.
Дрогобич пропонує і гастрономічні цікавинки: каву з дрогобицькою сіллю, солений торт, найбільший дерун в Галичині – «Цісарський», а також бургери під назвою «Дробургер» та «Калійний», що були розроблені спеціально для Дрогобича та Стебника.
Після реформи децентралізації до Дрогобича приєдналося 33 населених пункти, у яких зміни теж сприятимуть розвитку туризму.
Не відстає від Дрогобицької і Бориславська територіальна громада, представники якої намагаються щораз більше розкривати туристичний потенціал міста, головне гасло якого звучить «Борислав. Все почалося з нафти».
Серед туристичних пропозицій – скансен нафтовидобутку, нова аптека-музей Йогана Зега – винахідника гасової лампи, церква Святої Анни. У Бориславі можна скуштувати кави на Нафтусі. Нею пригощає Сергій Силантьєв, господар Карпатської хати, зведеної без жодного цвяха. Саме звідти мав би починатися культурно-туристичний маршрут «Стежками «Нового Світу» Галицької Каліфорнії», який подали на грант Українського культурного Фонду за напрямком «Культура. Туризм. Регіони».
Створений маршрут, як запевняють його розробники, є неповторним, інноваційним та креативним продуктом, який може стати новим потужним туристичним «магнітом», що приверне увагу не лише мешканців регіону та України, а й закличе до Борислава іноземних туристів.
Керівниця управління туризму та курортів Наталя Табака наголошує, що на території Львівської області багато туристичних об’єктів, які мають збагачувати територіальні громади.
«Спільно із місцевими громадами працюємо над розвитком внутрішнього туризму та активізацією туристичних потоків, адже для того, щоб турист залишав гроші, має бути відповідна пропозиція, – коментує Наталя Табака. – Промотури для представників ЗМІ, які ми часто практикуємо у своїй роботі, сприяють промоції туристичних маршрутів. Вдячні журналістам за співпрацю».
Коментарі
Позначки: Дрогобич