Комісія транспорту на своєму засіданні розглянула низку важливих питань. Зокрема, електронну петицію «Зменшення вартості проїзду у громадському транспорті у м. Львові, а саме на автобусних перевезеннях».
Про це пише Четверта студія з посиланням на інформаційний портал депутатів Львівської міськради.
Як повідомив Петро Качараба, начальник відділу зовнішніх зв’язків та правового забезпечення, у петиції, автором якої є Остап Олексів, вказується що з моменту попереднього підняття вартості проїзду до 7 гривень (у лютому 2019 року) вартість палива зменшилась.
«Так максимальна вартість дизельного палива у лютому 2019 року становила 28 грн. 44 коп. У січні 2021 року максимальна вартість дизельного палива 25 грн. 34 коп… Тому вимагаємо встановити граничний розмір вартості проїзду 6 грн. 50 коп. за одну поїздку», – йдеться у петиції.
Заступник голови комісії Андрій Стець зауважив, що вартість тарифу – комплексна проблема і потребує детальнішого вивчення.
«Петиція була подана, коли справді вартість палива була менша, ніж сьогодні, проте у нас велику частину комунального транспорту складає електротранспорт, а вартість електрики постійно росте. Відтак, питання треба більш детально вивчити».
Голова комісії Ігор Зінкевич зазначив, що при розгляді петиції важливо також дізнатись позицію керівника управління транспорту. «Моя позиція – до введення електронного квитка робити якісь маневри щодо збільшення вартості проїзду не варто».
У підсумку члени комісії вирішили питання перенести на наступне засідання, на яке запросити керівника управління транспорту, та детальніше вивчити це питання.
Крім цього члени комісії підтримали звернення департаменту економічного розвитку з проханням надати висновки щодо доцільності підготовки проекту ухвали міської ради від 27.01.2011 №120 «Про затвердження збору за місця для паркування транспортних засобів та плати за паркування транспортних засобів на території м. Львова». Зміни пропонуються в частині зменшення кількість паркомісць на існуючих майданчиках відповідно до вимог управління патрульної поліції у Львівській області :
вул. Крехівська- зменшити з 23 до 10 паркомісць;
вул. Словацького –збільшити з 30 до 34 паркомісць.
В частині доповнення до переліку спеціальних земельних ділянок, визначених для забезпечення паркування транспортних засобів запропоновано наступні адреси:
вул. Глінки 7,9 – 14 паркомісць.
Комісія транспорту надала доручення «Львівавтодору» розрахувати кращий варіант для розміщення парковок для маломобільних груп на вул. Словацького.
Також депутати підтримали звернення державного підприємства «Арена Львів» з проханням сприяти в організації транспортного сполучення між «Ареною Львів» та основними районами міста шляхом продовження існуючих маршрутів або створення нових до стадіону.
Голова комісії Ігор Зінкевич повідомив, що крім звернення підприємства, є також звернення мешканців цього мікрорайону.
«Я пропоную переадресувати звернення в управління транспорту для розроблення маршруту. А від комісії пропозиція – скоригувати діючі маршрути. Зокрема, маршрут №9 з окремими заїздами. Наприклад, це може бути маршрут 9А із заїздом до «Арени Львів». Це – найпростіше рішення, яке не потребує великих зусиль».
Коментарі
Позначки: вартість проїзду, Зінкевич, Львів, маршрутки