Після ремонту стався зсув грунту і тріснули хідники на вулиці Личаківській (ФОТО)

Новини 21 Квітня, 2021 681

Фото: Винниківський вісник

Водоскидні дренажні труби з-під дороги виводили воду просто на схил, без подальшого збору її у каналізаційні колодязі

Ремонт вулиці Личаківської на ділянці від вулиці Букової триває майже рік. Попри те, що дорогу для проїзду транспорту відкрили вкінці 2020 року, ремонтні роботи досі не завершені. Минулого тижня громадськість налякали зсув ґрунту та тріщини на хідниках, які якраз облаштовує підрядна організація.

Як пише «Четверта студія», про це пише «Винниківський вісник».

Заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради зазначив, що «будівництво підпірної стінки спровокувало зсув. Відповідно, «Ензим» тепер укріплює ухил, після чого хідник відремонтується».

Роз’яснили ситуацію, яку вважають неоднозначною, бо зсув стався над підпірною стінкою, де хідник не пошкоджений, у «Компанії Ензим».

Генеральний директор «Компанії Ензим» Андрій Цегелик стверджує: «Зводити підпірну стінку ми почали восени 2020 року. Але ще влітку насторожились, адже зафіксували порушення зі сторони підрядника, який виконував ремонтні роботи на вулиці Личаківській.

У період з 7 до 18 липня їхня техніка здійснила близько 20 скидів суміші землі та асфальту на схил над нашим будмайданчиком. На усні зауваження працівники підрядника не реагували, тож компанія надіслала відповідного листа дирекції підприємства та ЛКП «Львівавтодор» як замовнику робіт.

Ми застерігали, що такі дії неправильні і можуть призвести до зсувів та пошкоджень дороги».

Також на сайті «Ензиму» зазначено, що восени компанія звернула увагу на ще одну прогалину в ремонті вулиці. Водоскидні дренажні труби з-під дороги виводили воду просто на схил, без подальшого збору її у каналізаційні колодязі. Потік води, який викидається у дощові періоди, може призводити до підтоплень, пошкоджень чи руйнувань на ділянці. Відтак, «Ензим» скерував ще одне звернення до Львівської міської ради із проханням усунути недоліки.

У компанії зауважують, що тріщини та відшарування хідника відбуваються саме там, де через опади підмивається дорожнє полотно і неналежно організований водовідвід.

Навесні 2021 року, в процесі будівництва компанією підпірної стінки, на кінцевій ланці, стався зсув.

Висновки експертної групи підтвердили, що причини зсуву – у неналежному облаштуванні водовідведення та насипанні ґрунтів у процесі ремонту вулиці Личаківської, а будівництво підпірної стінки – не основна причина руйнувань. Більше того, небезпека появи тріщин є не лише на ділянці, де ведеться будівництво, але й по всій протяжності схилу.

«Компанія Ензим» проводитиме укріплювальні роботи у місці зсуву в межах будівництва підпірної стінки для майбутнього заводу.

«Вочевидь, при складанні проекту реконструкції дороги не було враховано детальний план розвитку території і вплив цієї реконструкції на наше підприємство та проект, який ми реалізовуємо. Втім, уся виробнича інфраструктура «Ензиму» розташована в низовині і цей схил може мати великий вплив на подальшу життєдіяльність підприємства. Тому наша компанія як ніхто зацікавлена у стабілізації ситуації.

Ми перебуваємо у постійному контакті з представниками міської ради, ЛКП «Львівавтодор» та будівельної компанії і щодо організації водовідведення зі схилу та його впорядкування, і щодо укріплення схилу.

Ще раз хочемо наголосити, що у місці зсуву, в межах будівництва нашої підпірної стінки, ми безумовно будемо власними силами виконувати роботи з укріплення. Та вкотре звертаємо увагу на якість виконання робіт підрядною організацією», – каже генеральний директор «Компанії Ензим» Андрій Цегелик.

Як повідомлялося, на кінцевій зупинці сихівських трамваїв стався зсув грунту.

Коментарі

Позначки: , , , , ,