В Україні триває напрацювання спільного бренду «Українські Карпати». Попередньо презентація цих напрацювань або вже самого бренду відбудеться у жовтні у Львові.
Про це під час панельної дискусії «Сталий розвиток туризму у Карпатах: від візії до практичного втілення» повідомив президент Національної туристичної організації України Іван Ліптуга.
За його словами, напрацювання спільного бренду зараз триває спільно із обласними державними адміністраціями та туристичними агенціями чотирьох областей.
Загалом учасники панелі обговорили розвиток туризму у Карпатах.
Модератор панелі, перший заступник голови Львівської облради Андрій Білоус наголосив, що Львівською обласною радою прийнята Програма розвитку гірських територій, яка забезпечує соціально-економічний розвиток карпатського регіону, зокрема туристичної галузі.
Нардеп Микола Княжицький презентував проект створення музейно-просвітницького Центру міжкультурного діалогу імені Вінценза у селі Криворівня Верховинського району.
«Кожен район Карпат є особливим і всюди по-різному живуть люди, але Карпати насправді об’єднують усіх», – сказав Микола Княжицький.
Іван Ліптуга додає, що туризм загалом об’єднує у собі близько 50 галузей.
Заступник міського голови Ужгорода Олександр Білак підкреслив, що у вересні в Ужгороді пройде перший кінофорум, присвячений можливостям розвитку Карпат.
«Можна збудувати готель, заасфальтувати до нього дорогу і чекати туриста, але він туди не поїде, тому що шукає ідентичності. Саме тому ми зараз робимо ставку на відродження традицій виноробства в Ужгороді», – повідомив Білак.
Коментарі
Позначки: Трускавець, Форум місцевого розвитку