Завтра, 12 січня, компанія представить цей проект
Акціонерна компанія «Укрзалізниця» в партнерстві з компаніями Visa і Middleware Inc. планує запустити чат-бот у месенджерах Viber і Telegram з функцією продажу квитків.
Як пише «Четверта студія» з посиланням на УНІАН, про це повідомила прес-служба компанії.
Зазначається, що чат-бот буде запущено на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.
Прес-служба також повідомила, що завтра, 12 січня, керівництво компанії представить цей проект громадськості.
Нові сервіси «Укрзалізниці»
Компанія «Укрзалізниця» розглядає можливість інтеграції в систему онлайн-продажу квитків на поїзд функції замовлення їжі.
У грудні «Укрзалізниця» створила спеціальний центр обслуговування клієнтів, які замовляють групові перевезення та інші послуги.
Довідка. «Укрзалізниця» – акціонерне товариство, 100% акцій якого належать державі. Компанія входить до переліку держпідприємств, які не підлягають приватизації. Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, що здійснюються усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись тільки залізницям Китаю, Росії та Індії.
Коментарі
Позначки: Corezoid Hyperautomation Engine, Telegram, Viber, Акціонерна компанія «Укрзалізниця», квиток, чат-бот