У локомотивному депо Львів-Захід відбулася нарада за участю керівництва регіональної філії «Львівська залізниця», служби локомотивного господарства залізниці з питань посилення контролю за технічним станом локомотивів, що готуються в рейси. До участі в нараді запросили представників ініціативної групи, яка напередодні відмовилася виконувати свої професійні обов’язки, посилаючись на незадовільний технічний стан тягового рухомого складу.
За підсумками наради було вирішено здійснювати перевірку технічного стану локомотивів перед виходом у рейси із залученням працівників, у яких були зауваження до технічного стану цього рухомого складу, пише прес-служба Львівської залізниці.
За підсумками спільних оглядів зауважень до стану локомотивів, що виходять у рейси, згідно з Правилами технічної експлуатації (ПТЕ) не виявлено, проте група з 25 осіб і надалі відмовляється виконувати свої професійні обов’язки, мотивуючи своє рішення іншими вимогами, частина з яких, зокрема повернення пільги з дострокового виходу на пенсію, не належить до компетенції залізниці.
Нагадаємо, комісія, яка оглянула локомотиви в депо Кременчук, підтвердила, що зазначений рухомий склад придатний до роботи та безпечний для машиністів. Раніше повідомлялося, що Рада профспілки залізничників і транспортних будівельників України не підтримує оголошений Вільною профспілкою машиністів локомотивного депо Кременчук так званий «італійський страйк». Тим більше, що впродовж року Укрзалізниця збільшила середню заробітну плату локомотивних бригад на 67 %. Так, по деяких депо заробітна плата машиністів складає понад 20 тисяч гривень.
Коментарі
Позначки: Львівська залізниця