Жінка не розуміє, як їй дозволили пройти на літак до Києва
Пасажирка Ryanair, що планувала прилетіти з Лондона до Валенсії, помилково сіла не на той літак, і, сама про це не знаючи, опинилася у Києві.
Як пише «Четверта студія» з посиланням на «Європейську правду», про курйозну історію пасажирка Інка Фільова повідомила у своєму Facebook.
Фільова, 30-річна жінка болгарського походження, яка зараз живе у Лондоні, купила квиток на рейс до Валенсії з аеропорту Станстед. Вона мала відлетіти о 7:10 ранку в неділю, 18 жовтня, але її наміри пішли не за планом.
“Яка місія! Збиралась до Валенсії, а опинилась у Києві. Чи хтось помилявся рейсом і опинявся за межами ЄС, навіть не знаючи цього?” – поділилися вона у соцмережі.
Жінка додала, що найгірше у цій ситуації те, що тут немає офісу Ryanair, тому потрібен час, аби розібратись.
У розмові з британським таблоїдом Daily Star вона розповіла, що зовсім не зрозуміла, як їй дозволили пройти на літак до Києва.
Фільова розказала, що замість виходу на посадку №44 вона помилково прийшла до виходу №54. Але співробітники, які сканували її посадковий талон, не помітили, що пасажирка прямує до іншого міста. В самому літаку теж не помітили помилки.
“Вони перевірили мій квиток кілька разів. І я навіть запитала у літаку, о котрій я прибуду до Валенсії – вони сказали мені, що через дві години п’ятнадцять хвилин”, – розказала Фільова.
Відзначається, що це був ранковий рейс, і Фільова, яка працює барменом, проспала весь політ. Лише після посадки вона помітила написи українською мовою та поліцейських, які, за її словами, “виглядали по-іншому”.
“Ніхто не знав, як я сюди потрапила, і вони весь час просили у мене квиток на Київ. Я весь час показувала їм квиток до Валенсії, вони не могли зрозуміти, як це сталося”, – розповіла Фільова.
Після довгого очікування протягом дня Фільова похвалила персонал київського аеропорту, який зв’язався з Ryanair. Вона повинна повернутись до Британії 19 жовтня по обіді, а наступного дня вилетіти до Валенсії.
Минулу ніч пасажирка провела в готелі неподалік від аеропорту “Бориспіль”. Вона висловила незадоволення тим, що авіакомпанії було потрібно понад 6 годин, аби розібратися з її рейсами і готелями.
“Я самотня дівчина у чужій країні. Слава богу, співробітники аеропорту проявили розуміння”, – розповіла вона.
https://www.facebook.com/InkaFileva/posts/10223910665615574
Okay how is this possible for Ryanair to make yet another problem for my luggage which I’ve travelled from Valencia to…
Опубліковано Inka Fileva Понеділок, 19 жовтня 2020 р.
https://www.facebook.com/InkaFileva/posts/10223918026359588
Коментарі
Позначки: Inka Fileva, Ryanair, Київ, літак