Над Львівщиною літають американські конвертоплани (ВІДЕО,ФОТО)

Новини 20 Вересня, 2020 6 383

Фото: "Армія Інформ"

Гібрид літака та гелікоптера здатний нести на борту 9 тонн вантажу або дві дюжини бійців

У межах українсько-американських міжнародних навчань Rapid Trident 2020 на Львівщину завітали американські «Скопи» – саме так перекладається назва  конвертоплана «Оспрей».

Як пише «Четверта студія» з посиланням на «Армія Інформ», повна назва цих хижих пташок, що є гвинтокрилим гібридом літака та гелікоптера, –  Bell V-22 Osprey. Дві машини цього типу, що належать до повітряно-тактичної групи Сил спеціальних операцій Збройних сил США в Європі, забезпечують в Україні відпрацювання спільних завдань американськими спецпризначенцями спільно  з підрозділами Сил спеціальних операцій Збройних Сил України у рамках двостороннього навчання.

Здійснивши переліт з Вінничини на Львівщину, екіпажі «Оспреїв» прийняли на борт бійців українських ССО, що беруть участь у міжнародному навчанні «Репід Трайдент» Міжнародного центру миротворчості та безпеки Національної академії сухопутних військ.

Над однією з учбових ділянок полігона спецпризначенці НАТО та України виконували тренувальне десантування безпарашутним способом.

Слід зазначити, що американський конвертоплан «Оспрей» – єдина у світі серійна машина цього класу. Гібрид літака та гелікоптера здатний нести на борту 9 тонн вантажу або дві дюжини бійців. V-22 летить вдвічі швидше, ніж американський двомоторний CH-47 «Чинук», а його корисне завантаження більше майже втричі.

Унікальні переваги літальному апарату Osprey надають його поворотні пропелери. Вони здатні створювати як підйомну силу, так і горизонтальну тягу. У результаті Osprey може зависати на місці подібно вертольота. Пара двигунів Rolls-Royce: кожен видає на валу потужність у 6150 к /с розташовані у гондолах на самих кінцях крил. Ці гондоли з пропелерами діаметром 11,4 м розгортаються на кути від 0 до 96 градусів, причому роблять таке перелаштування всього за 12 секунд.

Конвертоплан − складна машина. Усередині крил прокладені кілометри трубопроводів, що подають паливо і гідравлічні рідини, а фюзеляж має достатню міцність, щоб витримати деформації під впливом двох двигунів вагою 437 кг. У конвертоплані використані композитні матеріали, щоби його вага була меншою, а міцність корпусу – більшою. Лопаті пропелерів складаються, щоб Osprey можна було базувати на авіаносних кораблях.

Коментарі

Позначки: , , ,