Безвідповідальні дії влади створюють у місті транспортний колапс, що суттєво уповільнює ділову мобільність міста. Як врегулювати ситуацію говорили 31 липня на спільній дискусії «Транспортний тупик у Львові: як виїхати з нього по-європейськи?» за участю голови комісії інженерного господарства, транспорту, зв’язку та житлової політики ЛМР Остапа Доскіча, пише Четверта студія з посиланням на інформаційний портал депутатів Львівської міської ради.
«Міська влада на справилася із простим завданням: якісно організувати рух громадського транспорту у місті Львові. На це було 5 років. І увесь цей час Львів потерпає від непродуманих рішень у цій сфері», – каже Остап Доскіч.
На його думку саме хаотичний, а не системний підхід до вирішення питання організації руху породжує хаос на дорогах Львова.
Пріоритетність у рішеннях міської влади дуже чітко проглядається: маємо тотальну забудову і ущільнення території міста через будівництво великої кількості житлових масивів. Це призводить до корків на дорогах.
До прикладу, забудова мікрорайону Підголоско призвела до заторів на Чорновола /Липинського.
Зрештою не врегульованим так і залишається питання громадського транспорту. Як бачимо, необдумане рішення відділити окремі смуги для громадського транспорту призвело до повного транспортного паралічу міста.
«Смуги громадського транспорту – вкрай потрібні для міста. Однак – це останній етап транспортної стратегії. Він не може впроваджуватися першим, без вирішення інших питань, – переконаний Остап Доскіч.
– Корки створили навіть там де їх ніколи не було. На основних магістралях – Липинського, Стрийській – дію СГТ призупинили, оскільки невірність цих кроків була надто очевидною. В інших місцях – де від цього страждає менша кількість львів’ян – СГТ – залишили. Це не вірно – потрібно переглянути усі новостворені СГТ на їх ефективність», – запевняє Остап Доскіч.
Натомість голова комісії пропонує збільшити пропускну здатність вулиць, реорганізувавши чи реконструювавши частину перехресть. А також забрати частину автомобілів, збудувавши такі часто обіцяні перехоплюючі паркінги. Також суттєво покращити ситуацію з громадськими перевезеннями може збільшення одиниць громадського транспорту.
«Пільгові категорії населення потрібно перевозити. Але потрібна якісна організація руху, збільшення кількості транспорту для забезпечення цього», – каже депутат.
Окрема велика проблема – дороги до лікарень. Належних під’їздів до закладів охорони здоров’я немає. Як запевняє Остап Доскіч, у резервному фонді на запобігання захворювання на COVID та боротьбу із наслідками пандемії, левова частка коштів виділена саме для покращення доїздів до лікарень. У Львові це жодним чином не реалізується.
Відтак маємо, що транспортна ситуація у місті щодня стає гіршою. Розв’язання транспортного колапсу у Львові – це не одноразове популістське рішення, а системний підхід з врахуванням усіх факторів.
Коментарі
Позначки: Львівська міська рада, маршрутки, Остап Доскіч