Міністерство охорони здоров’я роз’яснило правила роботи для офісних працівників та їх роботодавців під час карантину.
Про це повідомляє пресслужба МОЗ
“Працівники офісів знову можуть повернутися на свої робочі місця. Проте, щоб робота в приміщенні була безпечною для здоров’я, потрібно дотримуватися певних протиепідемічних правил”, – йдеться у повідомленні.
Зокрема, власники офісів мають забезпечити приміщення рідким милом, антисептиками, паперовими рушниками; на вході має бути організоване місце для обробки рук антисептиком; перед входом в офіс потрібно нанести маркування з дистанцією у 1,5 м; приміщення потрібно провітрювати та робити вологе прибирання кожні 2 години, а осіб, які знаходяться в групі ризику, тимчасово відсторонити від роботи.
Працівникам потрібно проводити температурний скринінг перед початком робочого дня, в приміщенні носити маску, уникати людей із симптомами респіраторних захворювань, пише УП.
Гості та відвідувачі приміщень мають дотримуватися дистанції, носити маску, тощо.