Пристрій важить 15 кілограмів, швидко заряджається й має унікальну систему пожежогасіння
“Час зарядки у компанії Тesla 40 хвилин до 80%, ми заряджаємо батарею за 12 хвилин до 80%. Повний заряд у неї відбувається за 75 хвилин, а у нас за 20 хвилин. Приділено увагу системам пожежогасіння. Таких систем ні в одному електромобілі немає”, – розповів 44-річний інженер-електромеханік.
Винаходом авторської акумуляторної батареї для електромобіля Олександр Цихмистро займається останні три роки. Він вже запатентував дослідну модель і тепер оформляє патент на сам винахід.
Винахідник уточнив, що використовував у своєму пристрої два елементи Тesla. Інші складові зроблені на 10 харківських підприємствах.
Батарея має унікальну дворівневу систему пожежогасіння, систему підігрівання й охолодження. Її потужність 24 кіловати, один її елемент важить 15 кілограмів.
На відміну від імпортних ця акумуляторна батарея вдвічі дешевша. Щоб налагодити промислове виробництво, потрібні інвестиції в устаткування. Це, за словами інженера, 2-3 мільйони доларів.
Харківський інженер заявив, що розпочав переговори з китайськими й європейськими компаніями.