У Львові площу біля залізничного вокзалу можуть перетворити на житлову зону (ВІДЕО)

Новини 05 Лютого, 2020 1 005

Скриншот відео

Активісти проти погіршення «життєвого клімату» городян

У Львові планують територія біля залізничного вокзалу перетворити на розвинутий транспортний вузол  із інфраструктурою для залізничних перевезень, автобусних перевезень і зону відпочинку та дозвілля. Однак, експерти та громадські активісти застерігають, що це може призвести до  погіршення “життєвого клімату” в цій частині Львова.

Як пише «Четверта студія», про це йдеться у дописі на сторінці голови ГО «За якісний транспорт» Святослава Товстиги.

«Територія біля залізничного вокзалу має перетворитись на розвинутий транспортний вузол (хаб) із інфраструктурою для залізничних перевезень, автобусних перевезень і зону відпочинку та дозвілля (для закупівель). Ця інфраструктура має бути єдиним комплексом.

Гарним прикладом є місто-побратим Краків, де фактично в самісінькому центрі міста перетворили залізничний вокзал на комплекс, де можна скористатись послугами із перевезення пасажирів, поїсти і закупитись.

В жодному разі площу, яку вивільнять від приміського залізничного вокзалу і складських приміщень не можна перетворювати на житлову зону, бо Львів є одним із найгустонаселеніших міст Європи. Львову потрібна інфраструктура для обслуговування мешканців, житлові комплекси ростуть як гриби, а зон для дозвілkя – мало, тому мешканцям приходиться їхати із одного кінця міста в інше, щоб провести вільний час.

Виходячи із того, як розбудовується вулиця Шевченка і простір між вулицями Городоцька та Шевченка, то це очевидно, що не повинно бути житла і офісних центрів. Площа біля залізничного вокзалу і так перенасичена приватним транспортом. Збудувавши нові офісні центри там, ми ще більше погіршимо “життєвий клімат” в цій частині Львова. Тому, надіюсь, на публічний діалог від залізниці!”, – зазначається у дописі.

Щодо можливостей від перенесення приміського вокзалу.

Територія біля залізничного вокзалу має перетворитись на розвинутий транспортний вузол (хаб) із інфраструктурою для залізничних перевезень, автобусних перевезень і зону відпочинку та дозвілля (для закупівель). Ця інфраструктура має бути єдиним комплексом. Гарним прикладом є місто-побратим Краків, де фактично в самісінькому центрі міста перетворили залізничний вокзал на комплекс, де можна скористатись послугами із перевезення пасажирів, поїсти і закупитись. В жодному разі площу, яку вивільнять від приміського залізничного вокзалу і складських приміщень не можна перетворювати на житлову зону, бо Львів є одним із найгустонаселеніших міст Європи. Львову потрібна інфраструктрура для обслуговування мешканців, житлові комплекси ростутуть як гриби, а зон для дозвіля – мало, тому мешканцям приходиться їхати із одного кінця міста в інше, щоб провести вільний час. Виходячи із того, як розбудовується вулиця Шевченка і простір між вулицями Городоцька та Шевченка, то це очевидно, що не повинно бути житла і офісних центрів. Площа біля залізничного вокзалу і так перенасичена приватним транспортом. Збудувавши нові офісні центри там, ми ще більше погрішимо "життєвий клімат" в цій частині Львова. Тому, надіюсь, на публічний діалог від залізниці!

Опубліковано Святослав Товстига Понеділок, 3 лютого 2020 р.

Коментарі

Позначки: , , , , , , ,