Осакський департамент міністерства праці спільно з міністерством охорони здоров’я, розслідувавши випадки раптової смерті водіїв таксі від серцевої недостатності, встановили, що причиною такої смерті є щоденне сидіння водіїв без руху впродовж кількох годин. Це явище отримало назву “Синдром економкласу”.
Почати комплексне розслідування причини смерті водіїв чиновників спонукав випадок, коли 57-річний водій таксі, приїхавши до призначеного місця за викликом клієнта, раптово знепритомнів. Чоловік був терміново доправлений до лікарні, але через три дні помер від гострої серцевої недостатності. Його родичі звернулися у департамент міністерства праці з вимогою кваліфікувати цю смерть як нещасний випадок на виробництві і виплатити компенсацію.
Під час розслідування експерти встановили, що спричинило смерть водія безперервне перебування за кермом в положенні сидячи (приблизно 7 годин 20 хвилин щоденно). Департамент підтвердив, що смерть таксиста справді треба вважати нещасним випадком через специфічні умови праці. Справа в тім, що довгочасне перебування в положенні сидячи провокує блокаду кровоносних судин, уповільнення потоку крові в легенях й утворення тромбів, що і стає причиною серцевої недостатності.
До речі, до захворювання “синдром економкласу” схильні не тільки професійні водії автотранспорту, а й ті, кому доводиться довго сидіти перед комп’ютером в офісах (чи вдома) і часто здійснювати тривалі авіарейси.
Флебологи вважають, що всі, хто тривалий час змушений цвяшком сидіти на робочому місці, повинні періодично рухатися і виконувати бодай раз на годину (а ще ліпше – щопівгодини) нескладні кількахвилинні фізичні вправи. Бажано – в положенні стоячи. Лінуєтеся? То вправляйтеся сидячи.
Також не потрібно носити затісного одягу і взуття.
Часте споживання води та інших рідин теж запобігатиме утворенню тромбів.
Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання
Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу