ТОВ «Львівгаз збут» продовжує повертати споживачам переплати та кошти, що були помилково сплачені за блакитне паливо після зміни постачальника.
Про це пише Четверта студія з посиланням на прес-службу компанії.
Станом на початок квітня газопостачальна компанія розглянула і задовольнила вже 69% звернень, що стосувались повернення переплат. Понад 20 тисяч колишніх клієнтів вже отримали гроші на свої рахунки.
«Процес повернень триває. Компанія повернула вже 36 мільйонів гривень. Утім, за нашою статистикою, після звірки документів майже кожна третя заява відправляється на доопрацювання через відсутність необхідних копій документів або квитанцій. Також бувають випадки, коли споживачі пишуть заяви на повернення надлишкових коштів, тому, що «всі пишуть», а насправді переплати за цими особовими рахунками немає. Але час на опрацювання цих заяв все одно витрачається», – розповіли у ТОВ «Львівгаз збут».
Процедура повернення коштів детально описана на офіційному сайті компанії. Також з переліком документів, які додаються до заяви, можна ознайомитись у львівському відділенні. Тут двічі на тиждень ведеться прийом колишніх клієнтів. Менеджери приймають заяви та надають консультації відвідувачам.
Водночас у «Львівгаз збуті» нагадують, що побутові клієнти, які станом на 1 травня 2022 року мали заборгованість за спожитий газ, повинні здійснити повний розрахунок з компанією. У разі невиконання зобов’язань щодо сплати боргу, постачальник газу буде вимушений звернутися до суду.
Стрічку обрали для показу в межах заходів до «1000 днів спротиву»
Мінветеранів спільно з МОЗ та НСЗУ