Очільник міста Винник Володимир Квурт вважає, що у Львові реально побудувати метро.
Про це він заявив у інтерв’ю ІА «Вголос».
“Метро у Львові придумали не просто мрійники. Воно було передбачене у генеральному плані міста і його будівництво – це потреба нашого часу. Або ми запропонуємо інше рішення. Це умовно може бути повітряне таксі, але якесь рішення має бути запропоноване. З кожним роком рухатись Львовом стає все складніше і складніше. Якщо ми для цього нічого не будемо робити, то буде тільки гірше. Приблизно 15 років тому було розпорядження Кабінету міністрів про необхідність створити державне підприємство «Львівське метро». Чомусь його ніхто не створив. З того часу ніхто не зайнявся пошуком проектів і не запропонував механізм чи схему транспортних перевезень під землею”, – думає Квурт.
“Метро нам дозволить вирішити проблему транспортних перевезень, не порушивши історичний ансамбль Львова, не створивши небезпеку для мешканців і зробити таке абсолютно реально. Навіть попередні оцінки вартості будівництва метро у різних країнах говорять, що вартість одного кілометра дороги підземної магістралі коливається від 6-ти до 30-ти млн. доларів США. Можна зробити, до прикладу, кільце навколо центральної частини міста. Станція метро може бути на залізничному вокзалі, потім колія пройде через летовище, по дотичній в районі автовокзалу, вийде в районі вул. кн. Ольги. Тоді біля станції метро пересадка на трамвай, який їде у центр. Це дасть можливість досить швидко і комфортно добиратися в Рясне, у район вул. В. Великого чи на Сихів. Так от протяжність такої магістралі складе 10-15 км, залежно від конфігурацій. Якщо ми візьмемо максимальну ціну одного кілометра такої підземної дороги, це виходить 450 млн. доларів США. Для порівняння, «Арена Львів» була збудована приблизно за 300 «з хвостиком» мільйонів. Тобто, вартість співрозмірна із вартістю стадіону. Це реально? Так. І, як на мене, питання суто в бажанні і розумінні того, що це потрібно вирішувати. Це не єдине рішення, але якщо ми сьогодні не почнемо займатися дослідженням того, чи це можливо і що це потрібно, то завтра, коли буде колапс, стане пізно”, – йдеться у інтерв’ю.