У пілотну експлуатацію запущено нову електронну послугу, за допомогою якої можна внести онлайн свої персональні дані для оформлення біометричного документа.
Про це заявив голова Державної міграційної служби України (ДМСУ) Максим Соколюк 7 листопада під час брифінгу з приводу запровадження нового онлайн-сервісу із заповнення заяви на оформлення біометричних паспортів, – передає УНІАН.
Він нагадав, що донедавна громадяни для оформлення біометричних документів могли дистанційно записатися до електронної черги та сплатити відповідні адміністративні збори. Відтепер разом із записом до е-черги та завчасної онлайн-оплати заявники можуть замовити інтерактивну форму, вказавши свої персональні дані.
Після оброблення цієї інформації, зазначив Соколюк, онлайн-сервіс згенерує форму з QR-кодом, він міститиме персональні дані заявника, а сама форма – ще і вичерпаний перелік документів, які слід мати під рокую під час особистого візиту до підрозділів ДМСУ.
Він додав, що заповнені дані не будуть залишатися на серверах ДМС, вони залишаться у вигляді QR-коду у самого заявника.
”На місці співробітник зчитає QR-код сканером – інформація миттєво потрапить до бази даних, працівникам міграційної служби залишиться тільки звірити її з оригіналом документів”, – пояснив голова ДМСУ.
Соколюк наголосив, що створення державних електронних сервісів суттєво зменшить кількість помилок, яких могли б припуститися при оформленні.
За його словами, цей сервіс в режимі тестування буде запущено в Києві, а за кілька тижнів розповсюджуватиметься по всій країні. Також сервіс, як уточнив очільник ДМС, буде доступний в центрах надання адмінпослуг.
”Йдеться про зменшення корупційних ризиків, ефективніше використання робочого часу держслужбовцями, створення простих та зручних сервісів для громадян і, звісно, про підвищення рівня довіри до держави”, – додав президент Фонду «Східна Європа» Віктор Лях.
Електронна послуга доступна на сайті міграційної служби та на Урядовому порталі.