Як пише “Четверта студія” з посиланням на “Прямий”, про це в своєму Telegram-каналі повідомив його засновник Павло Дуров.
“У міру того, як Telegram наближається до позначки в 500 мільйонів активних користувачів, багато хто ставить питання: хто платитиме за це зростання? Адже чим більше користувачів, тим більше витрат на сервери і трафік. А підтримка проєктів нашого масштабу обходиться в сотні мільйонів доларів на рік. Протягом більшої частини історії Telegram я оплачував рахунки компанії з особистих заощаджень. Але при поточних темпах зростання Telegram знаходиться на шляху до мільярдів активних користувачів – і відповідних витрат. Коли технологічна компанія виростає до таких розмірів, у неї є тільки два шляхи – почати заробляти гроші для покриття витрат або продатися великому гравцеві”, – написав Дуров.
Він зазначив, що не збирається продавати компанію, як це зробили засновники WhatsApp.
“Telegram потрібен світу як незалежний проєкт, де поважають права користувачів і забезпечують високу якість сервісу”, – підкреслив Дуров.
Він пообіцяв, що Telegram монетизуватиме таким чином, що більшість користувачів навряд чи помітять будь-які серйозні зміни.
“Всі поточні сервіси Telegram залишаться безплатними. Крім них, ми запропонуємо додаткові функції для бізнес-команд і користувачів з розширеними потребами. Деякі з цих нових функцій будуть ресурсоємними і, як наслідок, стануть платними. Звичайні користувачі завжди користуватимуться Telegram безплатно”, – запевнив Дуров.
За його словами, всі сервіси Telegram, пов’язані з обміном повідомленнями, залишаться вільними від реклами. Замість цього буде створено спеціальну рекламну платформу для каналів, яка забезпечить користувачам комфорт і конфіденційність, а її творцям вона дозволить покривати витрати на сервери і трафік.