Чиновники Львівської міської ради “забули” про вимоги Закону України “Про міський електричний транспорт” і при призначенні і звільненні керівництва “Львівелектротрансу” порушили норми цього Закону України.
Про це у Фейсбуці пише депутат Львівської міськради Ігор Зінкевич.
Він зазначає, що поінформує Європейський банк реконструкції та розвитку про ймовірне порушення процедури призначення керівників ЛКП “Львівелектротранс”, щоб банк вжив відповідних заходів щодо збереження чинності тих угод, які були підписані тими керівниками “Львівелектротрансу”, кандидатури яких не були погоджені у МІУ.
Як йдеться у повідомленні, депутат Зінкевич зазначає, що чим далі вивчає ситуацію із кадровими призначеннями у нашому місті, “тим більше у мене запитань до міського голови Львова Андрія Івановича Садового, а також до керівництва юридичного департаменту ЛМР, його керівниці пані Гелени Пайонкевич, управління транспорт і його керівника Олега Партики”.
“Ну і, звичайно, ж “куратора” громадського транспорту міста Львова – заступника директора департаменту житлового господарства та інфраструктури пана Андрія Білого”, – йдеться у повідомленні.
Справа в тім, що стаття 19 Закону України “Про міський електричний транспорт” говорить, що призначення на посаду керівників підприємств міського електротранспорту здійснюється за погодженням із Міністерством інфраструктури України.
“Щоб дізнатися, як ця норма Закону України виконується, я звернувся із запитом на ім’я міністра інфраструктури України Володимира Омеляна, в якому попросив роз’яснити, чи погоджувалися на посади керівника “Львівелектротрансу” кандидатури людей, які останнім часом керували цим підприємством, а саме: М.В. Сидоровича, О.І. Берези, В.М. Кокошка, В.В. Коваліва і С.В. Кошеля (два останні керували підприємством у статусі в.о.). На цей запит отримав відповідь в.о. міністра інфраструктури України Віктора Миколайовича Довганя. Він мені детально роз’яснив, на основі якого нормативного акту відбувається погодження керівників підприємств міського електротранспорту – це “Порядок погодження з Мінінфраструктури призначення на посади і звільнення з посад керівників підприємств міського електричного транспорту (трамвай, тролейбус)”, яке затверджене наказом МІУ № 516 від 10. 12. 2015 року.
Також пан Віктор Довгань повідомив мене про те, що до Міністерства інфраструктури України не надходили листи Львівської міської ради, стосовно погодження призначення і звільнення з посад керівників ЛКП “Львівелектротранс” М.В. Сидоровича, О.І. Берези, В.М. Кокошка, В.В. Коваліва і С.В. Кошеля (на даний час – виконавчий директор)”, – повідомив Зінкевич.
“Це свідчить про те, що чиновники Львівської міської ради, зокрема Г. Пайонкевич, О. Партика, А. Білий чомусь “забули” про вимоги Закону України “Про міський електричний транспорт” і при призначенні і звільненні керівництва “Львівелектротрансу” порушили норми цього Закону України.
Нагадаю, що “незнання Закону не звільняє від покарання за його порушення”.
З цього приводу я звернуся у правоохоронні органи і повідомлю про порушення Закону України “Про міський електричний транспорт”. Нехай вони дадуть цим фактам юридичну оцінку.
Також я проінформую Європейський банк реконструкції та розвитку про ймовірне порушення процедури призначення керівників ЛКП “Львівелектротранс”, щоб банк вжив відповідних заходів, щодо збереження чинності тих угод, які були підписані тими керівниками “Львівелектротрансу”, кандидатури яких не були погоджені у МІУ.
Так само я проінформую колег із постійної комісії ЛМР, яка займається питаннями транспорту – думаю, що ця комісія теж повинна дати оцінку цьому ганебному факту ігнорування норм українського законодавства”, – повідомив Зінкевич.