Аеропорт «Львів шукає менеджера з підбору персоналу.
Як повідомляє прес-служба аеропорту «Львів», до завдань та обов’язків менеджера з підбору персоналу входить:
Вивчення ринку праці з метою визначення можливих джерел забезпечення необхідним персоналом, шляхом його підбору;
організація пошуку та підбору кандидатів з використанням різних ресурсів (засобів масової інформації, Інтернету, кадрових агентств, центрів з працевлаштування тощо);
проведення співбесіди з підібраним персоналом;
вивчення ділових та професійних якостей людей при підборі персоналу;
планування потреби в перепідготовці і підвищення кваліфікації персоналу;
організація навчання, стажування, підвищення кваліфікації персоналу за допомогою скерування до навчальних закладів, залучення висококваліфікованих фахівців з підготовки на підприємстві працівників для проведення навчання, тренінгів тощо,
аналізує кадровий потенціал підприємства.
Умови праці: Офіційне працевлаштування
Режим роботи: 5-ти денний робочий тиждень, 8 годин на день
Вимоги до кандидата тут.