Від сьогодні, 14 березня, у Львові перекрили для руху частину вулиці Шевченка. За інформацією департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР, частину вулиці Шевченка перекрито для руху до 31 серпня 2020 року включно.
“У зв’язку з перекриттям відбудуться зміни у схемах руху громадського транспорту міста Львова”, – йдеться у повідомленні.
Проте відбулись зміни у русі транспорту не тільки міста Львова, але й області – маршрутки на Яворівський напрямок теж змінили кінцеві зупинки у Львові. Про це прес-служба мерії, звісно, повідомити забула.
Кореспондент ІВ “Четверта студія” сьогодні зранку їхав із Новояворівська до Львова. Водій маршрутки завіз пасажирів до кільця проспекту Чорновола – вулиці Липинського.
За його словами, маршрутки їздитимуть по різному й кожна із них матиме свою кінцеву зупинку у Львові. Щоб зрозуміти, де ж тепер кінцева маршруток у Львові, “Четверта студія” звернулась до керівника ТзОВ “Львівське АТП 14631” Андрія Думи.
“Є чотири локації (кінцевих зупинок маршруток на Яворівський напрямок, – Ред.): АС-2, зупинка на вулиці Татарбунарського (кінцева трамваю №7), АС “Західна” та автовокзал “Двірцевий“, – повідомив Андрій Дума.
Він розповідає, що АТП-14631 довело свою позицію на двох спільних нарадах у Львівській ОДА.
“Вона збігається з позицією замовника перевезень та позицію мешканців Івано-Франкове, Новояворівська, Яворова та 72-х населених пунктів. Позиція полягає у тому, що пропозиція міста Львова перенести весь Яворівський напрямок, а це близько 90 автобусів, майже 500 відправлень на день, на АС “Західна”, яка була запланована як “ТИМЧАСОВА”, на час ремонту вулиці Городоцької, м’яко кажучи, теоретична, хибна та непрактична”, – каже Андрій Дума.
Він нагадує, що з АС “Західної” відправляється усі маршрутки Городоцького, Мостиського, Турківського та Самбірського напрямку.
“Місця для відстою немає, каси для продажу квитків аж дві, зал очікування – на 12 осіб, камера схову з 10-ти сейфових отворів і так далі. Відтак, позиція замовника була такою: розподілити прибуття автобусів з Яворівського напрямку по трьох локаціях у м. Львові. Це вул. Татарбунарського (кінцева трамваю 7), АС-2 на вулиці Богдана Хмельницького, АС “Західна” та 7 автобусів “Львів – Шкло” – з АС-8 (автовокзал “Двірцевий”) з заїздом на АС “Західна”, – повідомив Андрій Дума.
“Це направду рішення правильне – як для людей, які мають вибір, так і для “артерій” міста Львова, які не будуть перенавантаженими та закоркованими. Але позиція міста не така! Вони сказали: “Усі на АС “Західна!”, – каже Андрій Дума.
За його словами, на запитання Львівської ОДА, скільки нових автостанцій побудовано містом за останніх 20 років, щоб уникнути тимчасовості, представники Садового не надали жодної відповіді.
“Проте торговельних комплексів – сім, автосалонів – 12, землі під забудову ЖК – немає статистики! От так і керуємо та дбаємо про львів’ян, хоча місто Львів є одним з міст Львівської області. Але ж і Яворівський район – не простий. Мешканці працюють, навчаються у Львові тощо. Слід пам’ятати і про локації Верещиці, полігону для військових, Старичі, де багато АТОвців та військовослужбовців, які хочуть взяти квиток у касі АС, скористатись вбиральнею…. От така невизначеність у цьому питанні. І одвічне протистояння міста і області. Мораль проста: місто знову прагне заробити на пасажирах з області, а область хоче, щоб пасажири не відчули змін в часі, довжині поїздки та змін вартості проїзду”, – наголосив керівник “Львівського АТП-14631”.