Новини

В “Укрзалізниці” роз’яснили порядок повернення електронних квитків

Для запобігання штучному дефіциту місць в період масових перевезень ПАТ “Укрзалізниця” тимчасово, з 12 грудня 2017 року до 14 січня 2018 року, призупинило повернення коштів за електронні квитки, придбані через Інтернет, інформує УЗ.

Даний мораторій не діятиме для міжнародних поїздів в міжнародному сполученні з Польщею.

Так, квитки можна здати в касах залізничних вокзалів.

Для повернення коштів необхідно:

пред’явити в касу посадочний документ, роздрукований на паперовому носії, і документ, що засвідчує особу (паспорт, військовий квиток, студентський квиток, посвідчення водія, службове посвідчення);

повернути проїзні документи до відправлення поїзда можна як особисто, так і іншим особам;

після відправлення поїзда повернення коштів за квитки здійснюється на підставі документа, що посвідчує особу, прізвище та ім’я якого зазначено в проїзному документі;

кошти перераховуються на карткові рахунки платників.

Сума повернутих коштів за невикористаний проїзний документ залежить від часу до і після відправлення поїзда:

не менше ніж за 24 години до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка і плацкарти (за вирахуванням комісійних зборів);

від 24 до дев’яти годин до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка і 50% вартості плацкарти;

менш ніж за дев’ять годин до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка, а вартість плацкарти не виплачується;

після відправлення поїзда, але не більше ніж через годину після його відправлення – виплачується 10% вартості квитка і плацкарти.

Пасажири, які знаходяться територіально далеко від квиткових кас, за межами держави, не мають можливості за станом здоров’я або з інших поважних причин звернутися в каси особисто, можуть надсилати на адресу регіональних філій за місцем проживання або на адресу філії “Пасажирська компанія” роздруковані на паперових носіях невикористані посадочні документи.

До листа також необхідно прикріпити заяву, в якому необхідно вказати інформацію банківської платіжної картки.

До заяви повинні долучатися додаткові довідки, наприклад про тимчасову непрацездатність або підтвердження перетину кордону.

Нагадаємо, “Укрзалізниця” з 12 грудня тимчасово призупинила послугу повернення квитків через інтернет. Таке рішення прийнято для недопущення створення штучного дефіциту і подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди.

Коментарі

Олег Довганик

Share
Published by
Олег Довганик

Recent Posts

У Львові пʼять років не ремонтували аварійний міст

Ні депутати Львівської міської ради, ні чиновники Садового не піднімали це питання

12 години тому

Зимноводівська громада попрощалася із захисником

Не існує вищої цінності, ніж захист Батьківщини та свого народу

13 години тому