Для запобігання штучному дефіциту місць в період масових перевезень ПАТ “Укрзалізниця” тимчасово, з 12 грудня 2017 року до 14 січня 2018 року, призупинило повернення коштів за електронні квитки, придбані через Інтернет, інформує УЗ.
Даний мораторій не діятиме для міжнародних поїздів в міжнародному сполученні з Польщею.
Так, квитки можна здати в касах залізничних вокзалів.
Для повернення коштів необхідно:
пред’явити в касу посадочний документ, роздрукований на паперовому носії, і документ, що засвідчує особу (паспорт, військовий квиток, студентський квиток, посвідчення водія, службове посвідчення);
повернути проїзні документи до відправлення поїзда можна як особисто, так і іншим особам;
після відправлення поїзда повернення коштів за квитки здійснюється на підставі документа, що посвідчує особу, прізвище та ім’я якого зазначено в проїзному документі;
кошти перераховуються на карткові рахунки платників.
Сума повернутих коштів за невикористаний проїзний документ залежить від часу до і після відправлення поїзда:
не менше ніж за 24 години до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка і плацкарти (за вирахуванням комісійних зборів);
від 24 до дев’яти годин до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка і 50% вартості плацкарти;
менш ніж за дев’ять годин до відправлення поїзда – виплачується повна вартість квитка, а вартість плацкарти не виплачується;
після відправлення поїзда, але не більше ніж через годину після його відправлення – виплачується 10% вартості квитка і плацкарти.
Пасажири, які знаходяться територіально далеко від квиткових кас, за межами держави, не мають можливості за станом здоров’я або з інших поважних причин звернутися в каси особисто, можуть надсилати на адресу регіональних філій за місцем проживання або на адресу філії “Пасажирська компанія” роздруковані на паперових носіях невикористані посадочні документи.
До листа також необхідно прикріпити заяву, в якому необхідно вказати інформацію банківської платіжної картки.
До заяви повинні долучатися додаткові довідки, наприклад про тимчасову непрацездатність або підтвердження перетину кордону.
Нагадаємо, “Укрзалізниця” з 12 грудня тимчасово призупинила послугу повернення квитків через інтернет. Таке рішення прийнято для недопущення створення штучного дефіциту і подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди.