Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив в.о. голови правління ПАТ “Укрзалізниця” Євген Кравцов.
Він пояснив, що призупинка цієї функції була тимчасовим вимушеним кроком, яким УЗ “захистила клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та різдвяних свят”.
“Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування”, – додав він.
Він розповів також, що під час цьогорічних зимових свят, з 22 грудня до 11 січня потягами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що більше аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.
Як відомо, з 12 грудня ПАТ “Укрзалізниця” призупинила послугу повернення квитків через інтернет для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди.