Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив в.о. голови правління ПАТ “Укрзалізниця” Євген Кравцов.
Він пояснив, що призупинка цієї функції була тимчасовим вимушеним кроком, яким УЗ “захистила клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та різдвяних свят”.
“Такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування”, – додав він.
Він розповів також, що під час цьогорічних зимових свят, з 22 грудня до 11 січня потягами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що більше аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.
Як відомо, з 12 грудня ПАТ “Укрзалізниця” призупинила послугу повернення квитків через інтернет для недопущення створення штучного дефіциту та подальших спекуляцій проїзними документами на поїзди.
Ще один МАФ на проспекті Чорновола добровільно демонтували
На сміттєпереробний завод у Львові привезли 45% обладнання