фото REUTERS
Акціонерна компанія «Укрзалізниця» в партнерстві з компаніями Visa і Middleware Inc. планує запустити чат-бот у месенджерах Viber і Telegram з функцією продажу квитків.
Як пише «Четверта студія» з посиланням на УНІАН, про це повідомила прес-служба компанії.
Зазначається, що чат-бот буде запущено на базі технології Corezoid Hyperautomation Engine.
Прес-служба також повідомила, що завтра, 12 січня, керівництво компанії представить цей проект громадськості.
Нові сервіси «Укрзалізниці»
Компанія «Укрзалізниця» розглядає можливість інтеграції в систему онлайн-продажу квитків на поїзд функції замовлення їжі.
У грудні «Укрзалізниця» створила спеціальний центр обслуговування клієнтів, які замовляють групові перевезення та інші послуги.
Довідка. «Укрзалізниця» – акціонерне товариство, 100% акцій якого належать державі. Компанія входить до переліку держпідприємств, які не підлягають приватизації. Українська залізниця забезпечує 82% вантажних і близько 50% пасажирських перевезень, що здійснюються усіма видами транспорту. За обсягами вантажних перевезень українська залізниця займає четверте місце на Євразійському континенті, поступаючись тільки залізницям Китаю, Росії та Індії.
Журналіст Олег Радик показав автомобілі швидкої медичної допомоги, які привозять пацієнтів в ТМО
Шок у «Львівській політехніці»: зрив виборів ІНЕМ, звинувачення у тиску та схеми кулуарних "подяк"