«Чорний понеділок» для братів Дубневичів. Укрзалізниця зібрала і передала матеріали правоохоронцям щодо мільйонних збитків при купівлі та постачанні анкерів.
Про це у Фейсбуці пише голова правління Укрзалізниці Євген Кравцов.
Це черговий щабель у нашій непростій боротьбі за прозорий ринок закупівель УЗ. Тут маємо справу з гігантами тіньових закупівель.
Але зараз лише про один випадок. Як це працювало: дві компанії зі схожими назвами, упродовж 2018 – 2019 років постачали нам закладні анкери АЗ-2 під виглядом продукції вітчизняного виробника. Як показала перевірка: анкери завозили з Білорусі. Імпортував цю продукцію вітчизняний виробник через фірму-прокладку. Цікаво, що завозились анкери під виглядом заготовки, що дозволило суттєво занизити імпортне мито. Орієнтовна собівартість однієї одиниці такої «деталі» становила близько 50 грн, а Укрзалізниці її вже продавали як товар за 94 грн.
За нашими підрахунками, лише за 7 місяців 2019-го завищення вартості могло скласти більше 60 млн грн. Місяць тому ми призупинили рознарядки на постачання анкерів АЗ-2 за укладеними договорами.
“Маю надію, що реакція правоохоронців буде швидкою та ефективною”, – йдеться у повідомленні.